Monday 13 February 2012

Tanda 'Tiada Sempadan'

tu lah kata2 yg mampu aku
hurai'n pada yg bertanya....
Kasih yg tiada sempadan...
itulah yg berlaku dlm hidup aku...
xkira sapa pun org yg kita kasih...
walaupun kita berbeza...
tapi kita tetap sama....
MANUSIA.......
hormati...hargai....sesama sendiri walaupun berbeza...
tiada salah nyer selagi msg2 m'hormati life msg2....

walaupun aku dan kau tdk spt dulu...
tapi terima kasih kerna masih sudi menegur aku....
(^_*) walaupun terasa sgt kehilangan kau....
aku bersyukur aku msh bole menatap wajah kau......


thanks pada yg 'memujuk' aty aku...
yg bagi kata2 semangat kt aku....
yg memberikan kata2 +ve kat aku...
sesungguh nya aku tersgt menghargai kata2 t'sebut...
biarlah ia menjadi rahsia kita......
xperlu la m'hebah'n yg buruk2 yg baik2 sj kita hebah'n...
itu lbh baik...
utk apa kita menjaja yg xelok sdg'n
kita penah gembira & bahagia bersama suatu ketika dulu kan......
so,,,,yg terindah jgk aku mahu ingati.......

betapa aku menyayangi kau sejak aty aku
terbuka utk lbh mengenali kau......
kdg2 ALLAH memberi sesuatu supaya kita lbh m'hargai apa yg kita ada......
bila ALLAH tarik blk nikmat tu,,,DIA nk kita ingat lumrah kehidupan manusia
xselalu nyerrr indah yg d sangka......
DIA nk menguji Kasih kita......
Kuatkah kita tuk pertahankan nya........
dan sekuat manakah jugak Kasih kita kepada-NYA...
spt ayat d bawah nie.......

kerana kasih aku terhadap kau,,,,
aku xmahu melukakan aty kau.....
menyinggung perasaan kau...
andai ada,,,aku mohon maaf....
KAU,,ketahuilah aku sedia undur diri demi keselesaan kamu
aku kuburkan kasih aku terhdp kau d dlm aty aku.....
tidak apa.......
aku lakukan demi kau......

aku harap kau lbh selesa slps nie...
aku jgk berhrp suatu ms nnti
andai kau terdetik kembali saat kita...
kau ingat saat2 yg indah shj.....
semoga kita d 'pertemukan' kembali spt dulu...
aku tetap sedia menerima kau kembali...
kerna hanya kau satu2nya....
 aku cuba memahami diri kau......
mgkn kau tdk selesa bersama2 aku & yg lain.....
adalah lbh baik kalu kau sudi b'trs terang dgn aku......
andai benar d aty kau ada rasa kepercayaan pd aku......
andai benar kau m'ingati diri aku yg baik2 sj....
tentu mudah kita berkomunikasi kan........
tdk apa la.........kalu itu cara kau.......
aku buat2 paham jer la........
apapun aku harap kau tahu
jauh d sudut aty aku.......
aku m'YAYANGI dirimu seada nya......
(^_^)
cukup lah pengalaman skali ini.......
walaupun ianya sekjp......
aku bersyukur aku bahagia & gembira
walau utk seketika.....
andai apa yg aku rasakan...
andai apa aku luah'n ini
salah sangkaan aku t'hdp perubahan diri kau
aku mtk maaf skali lagi....
mgkn aku yg pk bukan2...
u know me right....
bila naluri aku berkata2 slalu nyerr
apa yg aku rasakan itu adlh benar......
aku cuma tertanya2 punca perubahan yg berlaku antara kita
sjk2 ini...
andai sangkaan aku tu salah...
tentulah aku org yg plg gembira...
tapi kalu sangkaan aku tu benar
tentulah aku sedih......
apa yg aku coret'n ini,,,
tiada niat buruk cuma luahan aty semata2......
luahan kasih aku t'hdp kau..

KAU,,,aku sgt rindu saat2 dulu.....
moga ianya kembali semula dlm hbgn kita......
andai tiada lagi,,,
aku berdoa kau akan lbh bahagia lagi.....
kerna aku tdk mahu melihat kau bersedih2.....
kenangan antara kita xakan aku lupa....
kerna memori kita itu
terlalu BERHARGA utk aku.....

THANKS a lot 4 a great moment....

kata2 d mulut xsemudah kata2 d aty...
utk lakukan apa yg d kata tdk semudah yg d sangka...
hanya masa yg mampu merubah segala nya......

andai benar 'jodoh' kita pjg...pasti kita akan bersua lagi.....
aku hanya mahu hargai masa yg ada skrg
selagi kita ada masa..
selagi kau masih dekat dgn aku......
selagi kau ada d dpn aku.....
bila tiba saat kau pergi nnti
hanya kenangan & ingatan shj yg aku ada........

p/s : Ingatlah bahawa KASIH  ALLAH yg berkekalan hingga ke akhir hayat.......KASIH ALLAH tdk penah berubah...(^_*) ALLAH lbh mengetahui segalanya....

No comments:

Post a Comment