Wednesday 22 February 2012

Wednesday blueeeeeee

Hellooo uols......
wahhhhhh!!!! lama xupdate blog...
nk ckp bz sgt pun x la jgk...
nk kata x bz pun mmg ye pun bz....
mcm mn nk ckp erkkk...fenin2...
keja still ada...
xpenah nyerrr surut pun....
terlalu fokus sgt nk buat keja...
tu yg xsempat update blog....
bila dh fokus keja,,,,
terasa sgttttt masa cpt sgt berlalu...
tup...tup...tup.....dh abis time keja....
time OT plk....

ari nie xdak story sgt pun nk share ngan uols...
cuma nk story mory psl kemungkinan aku telah berubah...
kihkihkihhhh....kunun nyerrr la...
APAKAH perubahan aku tu???
jap2 ye,,,sat g aku cite...
la nie aku nk bgtau ckit jer psl
betapa aku happy smlm...
sbb apa?????
sbb nyerrr aku dh bole jadi penumpang dh skrg!!!!
slalu sgt jadikkk 'drivre'......
kdg2 nk gak rilek2 dr jadikkk driver nie...
setelah sekian lama nyerrr,,,,aku dok bawak motor......
smlm aku xbwk motor tp aku jadi pembonceng motor......
wahhhh,,,,sgt best tau!!!
mesti uols kata,,,ala chika nie....
tu pun nk teruja.......
pada aku,,,ofkos aku teruja.........
bertahun2 aku bwk motor......
jarang skali aku jadikkk pembonceng...
skrg,,,aku dh ada peluang besaq dh nk jadi pembonceng lpas nie........
Yepppiiiiiiiiiiiii................'driver' aku skrg
adik sepupu aku laaaaaaaaaaaa...........
she transfer here now.......
so,,,i have geng to watching muvie after this......

g pasar...



okey,,,cite yg 1 lagi tu....
aku sndr pun mcm xcaya......
siyesss,,,pelik sgt dgn selera aku skrg........
mcm buat tabiat oghang kata...
errrmmmmmm,,,petanda AJAL aku nk smpai dh ker erkkkkkk.........
wallahualam..........ALLAH jer yg tahu...
alkisah nyerrrrr......duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
aku xbole jamah mknn yg pedas2...
jwb nyerrrrrrr,,,ke toilet la aku........
skrg,,,lain mcm dh aku nengok perubahan diri aku nie.....
bkn setakat pedas dh aku leh mkn...
cabai 'burung' tu aku dh leh gigit.......
Fuhyoooooooo..............mmg dahsyat dh nie........
kalu kt umah mkn nasi...
kalu lauk pauk yg nk msk tu xpedas......
sambal belacan mesti kena ada......
kalu x aku patah selera.....

permulaan aku jamah mknn pedas nie...
time aku terasa pahit mulut kut...
tetiba terasa nk mkn pedas time tu...
so,,,lpas tu terusssssssssss aku nk yg pedas2......
dulu,,,kalu ada masakan ada cabai kt dlm tu...
kompen aku kalih ke tepi...
skrg,,,,,,aku amek cabai tu...mkn mcm tu jer...
smlm,,,,,,aku beli laksa siap mtk tauke tu ltk cabai 'burung' lagikk......
pastu kt umah,,,siap tambah'n cabai tu  sbb mcm xcukup plk.......
tgh2 dok mkn tu,,,aku b'suara kt kezen aku
pasal tabiat baru aku nie.........
t'gelak aku dengaq ayat dia...
kata nyerrr,,,,'tu bukan buang tabiat...tu mksd nyaaa dh 'tua' la tu.......sbb tu selera pun dh berubah'
wakakakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........ayat xleh blah la weiiiiiiiii....
sib bek aku x t'sedak cili time tu........
adoiiyaiiiiiiiiiiiiii............
mgkn jgk tu kan.......perubahan hormon tlh berlaku.......
yg kesian nyerrr kan......
tekak aku nk mmg beria2 nk mkn pedas......
selera aku apatah la lagi kan...........
cian kt pewut aku......
kepanasan & kepedissssssan...........
aku sdg m'control'n tabiat baru aku nie........
xleh nk drastik sgt kan.........
coz pewuttt aku xleh nk terima sepenuhnya........
terkejut pewut aku nie........
heheeeeeee.........

dulu,,,jgn harap la nk ada cabai2 tu...


ok la uols...........
sy mau bekfas & then nk buat keja lak......
keja sdg menanti aku nie.......
take care ya uols...
(^_^)

No comments:

Post a Comment