Friday 17 February 2012

Jemputan utk daku...

Smlm dpt call from my ex-ofismate...
ajak g Family Holiday dgn doghang smua.....
wahhhh!!!!! jadikk jugak uols buat kan.......
kata si pemanggil tu,,,nama aku dh d tanda
cuma nk p'gesahan kehadiran aku jer...
aku bole join or x....
amboii,,,kelas kau jahhhhhh.......
siap tanda lagi......
kali nie tmpt percutian
kt Pork Dickson..
ok la,,,xjauh sgt...
masa pun xabis byk kt perjalanan...
kan..kan...kan....


saja nk memanjang'n perbualan smbl aku
berpk2 nk join ke x
aku pun tnya la sapa lagi
yg join family day tu....
errrmmmmmm,,,,,,not bad la......
jgn last minit cancelled dh la ye......
slalu nyerrrr cam gitu ler.....
tp nak buat cam ner,,,,kita
xtahu apa yg akan t'jadi kan......

usik punya usik...
gelak punya gelak...
i agreed to join them.....
kena saving $$$ la bln nie...
tarikh pun dh aku tanda kt kalendar.....
tadi g cafe t'serempak dgn CIK n Kal eL...
siap ingat'n lagi psl family day doghang...
insyaALLAH kalu xda aral melintang...
ada la muka aku nati...
thanks sbb sudi la ajak aku skali....

actually,,,aku sdg m'yusun jadual2 aku utk
beberapa bulan akan dtg.....
kalu nak tahu,,,dulu aku xpenah pun nk
tulis xtvt aku dlm diari..
smua nyerr ltk dlm otak jer...
tu pun kalu ingat....
skrg,,,aku t'paksa buat cam ala2 BOS...
segala xtvt kena catit dlm diari...
so,,aku leh nmpk p'jalanan life aku...
sbb UTAMA aku buat cam gitu...
aku tgh strugger dgn keja aku...
kena plan betoi supaya xganggu
keja aku...
penat wokkk!!!
tp apa leh buat...
that my new job......
do the best 4 my career....

byk keja kena buat dlm 1 masa...
dan aku sdg berusaha utk m'yesuai'n diri
buat keja mcm tu......
almaklum,,aku xpndai nk fokus mcm2 keja
dlm 1 masa........
otak jem woooooo........
oppppppsssss,,,melalut plk aku nie......
kembali pd cite asal.....

jemputan uols nie peluang utk diri aku gk...
coz aku pun perlukan rest...
lgpun skrg,,,mmg aku nk bercuti...jalan...
utk redakan ke'stress'an aku nie.......
penat dh pala n aty aku nie...
mcm2 hal.....
so,,,hope smua nyerr berjln dgn lancar...
cant wait nk spend time dgn uols...

p/s : Kal eL suh aku pkai comel2....hahahaaaaaaa.....nk pkai apa erkkk Kal eL...bikini ker??? nati chika try gaya ala2 'seksi'...ok??? errrmmmm,,,,,xmau la...malu la......heheheee (^_*)

No comments:

Post a Comment