Friday 10 February 2012

Not In Good

hurrrmmmm........aku xchat ari nie...
virus sudah menyerang aku...
petanda2 DEMAM nk dtg....
aku dh terasa dr semalam lagikk.....
tetiba bdn jadikk seram sejuk...
kepala pening2...
tp suhu badan msh terkawal lagi...
hehe (pujuk aty nie,,,mls nk g hospital)
mlm tadikk kepala dh memuncak sakit nyerrr...
idakk lak aku nk mkn ubat...
malas la nk jamah panadol jerrr.....

virus si partner aku nie dh smpai ke aku......
ari tu kak fatiha yg demam...
aku STEADY lagi time tu.......
then,,si emma lak sok sek sok sekk hidung nyerrr.....
tau2 aku lak dh terasa len mcm jer smlm......
ari nie mmg kompen dh nie......
virus dh menyerang aku!!!!!

smlm kami ber3 buat keja senyap sunyi jer......
msg2 fokus bt keja....
bila 'tetamu' 2 oghang nie dtg tmpt we all
baghu la kecoh ckit...
(aku nama'n soghang nie 'tetamu I'
yg soghang lagik 'tetamu A')
suasana jadik ceria ckit...
ari nie 'tetamu I' yg soghang nie cuti lak...
terasa gk la sunyi sbb 'tetamu I' nie
paling rajin dtg jenguk,,,lepak & m'usik we all kt dlm nie...
dia la yg plaing rajin melayan we all...
w'pun aku dh mula xsedap bdn
sib bek mood keja x terbabas.......
kalu x,,,mau nyerr terbengkalai keja2 aku nie...
uda la bertimbun2....
jari2 abis melecet.....

cuaca skunk nie xberapa nk molek...
so,,aku rasa hospital2..klinik mmg penuh la
dgn oghang2 sakit DEMAM...SELESEMA...BATUK...
so,,uols d luar cna...
jaga diri bebaik ye......
aku out dulu......
keja sdg menanti.......
daaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment