Tuesday 14 February 2012

BE FINE SOON


murning uols....
how r u 2day???
hope chat2 belaka la ye......
errrmmmm,,,,,,,aku cam besa la....
jiwa kaco....
hehe.......
BUT my feeling much better than yesterday....
tenkiu pada teman aku tu...
yg sejak2 nie aku suka pggl dia 'cik'...
bagi semangat kat aku...

hope ari nie,,aku lbh baik dr sblm2 nie....
it's not easy but bkn aku soghang yg alami perkara
mcm nie kan.......
so,,,life must go on even it's hurt...
aku punya style xsama mcm sesetgh oghang...
sometime bila aty t'luka...frust...
akan cuba merawat kelukaan tu dgn cara m'cari pengganti...
itu bkn style aku......
aku lbh suka kuar bt xtvt yg aku minat........
kalu xda xtvt jwb nyerr aku layan jiwa kaco jer la kt umah...
lain oghang lain cara nyerr kan...
msg2 ada cara nk m'ubat aty yg lara........
cewahhhhhhhhhh..........

bila dh meningkat usia patut nyerr kita jadikk lbh matang kan...
tpi aku rasa aku xmatang2 pun.....
hahhaaaaaaaaaaaa.........
kunun perasan muda lagi nie........
tapi pengalaman hidup byk beri aku erti sbnr sebuah kehidupan..
dh mcm2 dh yg aku alami......
smua tu lumrah kehidupan right...
tenkiu pada sahabat2 yg msh mahu menjalin persahabatan dgn aku...
aku yg bernama SAYA CHIKA.....hehe
byk keterlajuran sikap...bahasa sepjg pergaulan aku...
sedih bila kenang'n blk...
tp aku xmahu ingat perkara yg pahit2.......
baik aku ingat yg manis2...
walaupun hbgn xspt dulu...
but sekurang2nya bila kita berusaha
utk berubah menjadi lbh baik
mgkn keakraban kita bertmbh baik dari sblm nie...
w'pun kepercayaan tu sukar lagi utk d beri
tp xsalah kita terus'n perubahan ke arah lbh baik...
insyaALLAH bila kita ikhlas hasil nyerr kita dpt......
(^_*)


senyum yg t'ukir menyembunyikan kesedihan
yg d tanggung......
tapi itulah kata2...nasihat2 yg aku terima.......
senyumlah walaupun sakit......
oghang yg ikhlas t'hdp kita akan nmpk
kesedihan kita melalui mata.......
akan merasa kesakitan melalui aty......
cabaran aku dlm memulih'n semangat aku kembali
tersgt la besar....
perlu berhadapan...menatap...bersua setiap ari....
BUT masih ada d sekeliling kita yg msh sayang kita...
so,,kenapa mesti aku pinggir'n yg msh ada......
yg tiada biar lah ia pergi.....
smua akan akan kembali OK bila a
diri sentiasa memotivasi'n aty sndr.....
bak kata oghang slps HUJAN akan ada PELANGI
yg akan menyusul.....
cuma kita perlu sabar & tabah......
maka nyerr,,,aku harus terus'n kehidupan...
msh ada life baru yg menanti aku d hjg cna......


wahhhhhh!!!!!! ayat aku...
gilakkkk!!! hakikat nyaaaaaa,,,aku xkuat spt yg d sangka'n pun...
wakakakaaaa...lawak2.......
apa la chika nie.....

ok la uols...mau bekfas dulu...
jap lagi ada meeting lagi...
akaiiiiii!!!!! xgemor tul aku meeting nie......
azab lagikk la aku nie.......
cer bagi aku buat benda yg aku xpenah buat lagikk.....
bagi la peluang kt idea2 oghang baru lak kan......
ayat nk m'yelamat'n diri nie...
hehe........




my wish 2 uols....
hope 2day a great day 4 uols.....
resipi aku utk uols yg kecewa......
slalu2 la dkt pd oghang yg +ve...
oghang yg sentiasa bg semangat...
nasihat......
insyaALLAH smua akan kembali ok...
smua nyerr akan pulih w'pun xsepenuh nya......
so,,,CHIKA RO JAMBU caiiyoookkkkk.......
dont give up.......
ok daaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment