Thursday 2 February 2012

MONSUN!!!!!

errrmmmmmm,,,,not in mood 2day
coz tetiba jer something make me
'down'...
ehhh,,silap bkn something tp bertin2 la r nie...
aku bkn jer d landa Ombak jer nie...
ribut petir skali ada nie....
adoiiyaiiii,,,,ingatkan dh kembali pulih
tp mcm xpuas aty gk ye...
so,,,nk aku tunjuk 'kejahatan' aku ker????
kang aku mulut laser kang,,,,
bkn setakat uols kata CAKAP
dh tentu2 uols kata aku
BIADAP kan......

bak kata org yg seangkatan dgn aku...
buat masa nie SABAR jer dulu...
kita SEE & WAIT drama apa
yg sdg d bikin nie.....
terus mati mood aku nk baik2 ye...
SOWI,,,,aku dh xda aty nk
amek tau dh...
aku xrugi apa2 but uols yg akan rugi nnti...
sbb nyer bkn nk ckp besaq tp uols yg akan cari aku
dan org seangkatan dgn aku......

so,,,jgn nanti nk cakap we all kurang ajar ye...
sendiri mau ingat la.....
prinsip aku dh berubah skrg...
xperlu nk buat baik lagikkkk......
sib bek org seangkatan dgn aku coolkan aku...
dh la aku sgt2 bercealru dgn hal lain...
PENAT TAU PENAT....

ok la,,,nati2 la aku post xtvt terbaru aku tu ye...
daaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment