Tuesday 28 February 2012

+++

handbag

+


kasut



+



make up



+



skaf

melayang $$$$ aku........memndg'n skrg over bajet...so,,,terpaksa buy 1 by 1 dulu...
yg paling nazak,,,my handbag...ciannnn tul aku nengok...
rabak abis...mmg halal aku pkai......
hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
so,,,ingat nk g cuci2 mata dulu nengok berkenan yg mana......
time sale nati baghu aku rembat......
ingat nk beli cam patern ala2 datin tu...pegang d tgn xpyh nk galas2......
yg kt umah tu xsesuai aku nk pkai kt ofis kut......hehe.........
lgpun sayang nk guna kt ofis....nk guna time2 event...
kenduri kendara...jalan2....
so,,,utk ofis aku kena beli yg xlen...
xmo pkai 2 in 1 (ofis + jalan2)....
sayang!!!!!!!!
ala,,,aku beli yg besa2 jer la....nk pkai kt ofis jer pun.....

tetiba cite psl nie...
nie xlain xbukan nk elak'n emo aku yg tgh xstabil tadik
gara2 dpt 1 berita yg mmg memanas'n aku...........
punya melayan sgt perasaan
smpai xsedaq mgkn aku melebihi thp yg xsepatut nye...
maka nyerrr,,,MAAF d pinta atas keterlanjuran kata
pada yg menyampai'n cite tu.....
d sebab'n oghang yg ada PHD nie la
tetiba angin kitaoghang terus berubah...
perrgghhh,,,sentap abis tadik...
but now,,,oghang2 tu mmg akan blacklist la...
pasai isu2 mcm tu d salah'n sbb aku berkesempatan melayari
laman sesawang.......
haaaaaaaa,,,tu d katakan bodoh......
nk kata kt oghang xtgk kiri kanan......
nie la oghang kata,,,ketam anak ajar jalan betul tp sndr jln xbetul...
mcm tu la oghang yg aku mksd'n....
cbuk hal org len xsedaq kut hal dlm kelambu
sndr pun xbetoi....
mmg penyibuk...mmg PHD....
cari pasai dgn oghang kang sndr kena bantai blk kut........
kebetulan lak skrg aku tgh off fb kan...
bila dpt cite tu tadi,,,
mula la aku berkira2 tindakan yg harus aku amek skrg........
so tadik ada gak tnya pndgn membe aku soghang nie,,,,
nk off trs or aku bukak fb baru...
then,,setelah d pk2 fb aku yg lama dh aktif sgt...
so,,,aku decide,,,lpas aku onn blk fb lama aku...
utk pertama kali nyerrr dlm sejarah FB aku...
aku akan delete oghang tu dari list aku...
xpenah2 aku buat cam gini...
oghang tu adlh 1st person aku akan singkirkan......
dh xreti nk profesional n dok busuk aty kt oghang jer........
delete jer la oghang tu dr list aku....
memndg'n oghang nie slh soghang yg libat'n diri
menyibuk sgt pasai kitaoghang....
so,,,mmg kompen aku delete nati.......

d sbb'n emo nilah,,,aku cuba buat pala otak aku nie pk
hal2 lain....
tu laaaaaaa timbul pasai handbag la....kasut la....
siyessssssssssssssssss,,,aku rasa nk berambus dr cnie la........
gebang lbh jer oghang cam gini.........
boooooooooooooooooooooooooooo sama diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
memndg'n oghang slalu sgt ckp ayat tu,,,
aku rasa aku nk buat betoi2 la skrg nie.........
xbuat pun oghang kata kita buat...
so,,,baik aku buat betoi2.......

STEADY!!!!!!!!!!!!!!! terbaekkk la.......
thumbs up dari aku utk oghang tu........
pasni xda mkna aku nk layan baikkkkkkkkk punya dgn oghang2 cam gini....

so,,,uols.........
time 4 balikkkkkkk keja...........
jom3.........
kasi senyummmmmmm kambing ckit sblm out........
=) PEACE YO!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment