Wednesday 15 February 2012

My new feveret

Yumeeeee.....sedap nyerrr.....
lama aku cari tau!!
ari tu aku kuar jap ngan my aunty carik brg2 umah
mcm biasa menilau la mata aku cari something
Yess!!! ada gak new feveret aku nie........
sebenaq nyerr dulu aku penah jumpaq
tp perasaan was2 nk mkn bila aku belek2 xdak lak tanda HALAL...
now,,,x was2 lagi....cuma aku tetap melihat isi kandungan bahan2....

mlm smlm lpas blk OT(lpas mandi la)
aku sedia'n menu feveret baru aku nie....
eeehhhhhhh3,,,,dh t'buka la bungkusan nyer...
padahal aku xusik pun lagik...
faham la aku,,,sapa yg membuka nyerrr...
cian adik sepupu aku...
mesti lapo dia...
almaklum umah aku xdak benda apa pun...

smbl tggu menu tu masak,,,
aku buat air panas dulu.......
Fuuhhhhhh,,,,segar rasa bdn...
hilang'n penat seharian kt ofis......
uols nk tau ker my new feveret aku tu???
taaaaaraaaaaaaaaaaaaaa.........

Hashbrown...

nie kalu dpt mkn ngan teloq hancur
lagikk sedap....
teringat lak menu nie yg aku mkn thn lpas
kat 1 tmpt nie....
setiap kali bekfas menu nie la aku hentam......
punya la byk aku amek...
hehe...
nk bt cam ner,,
menu tu jer yg aku leh makan pun.........
menu len,,,aku xleh nk jamah...
errrrmmmmmmmmmm........
tetiba rindu lak suasana kt cna.......
bila la dpt g lagikk kan......



No comments:

Post a Comment