Wednesday 18 January 2012

Teranjat GeGirl tau!!!

Opocot.......teranjat gegurl....
tetiba en Wan kesayangan PSM nie
tel ext bgtau nk suh jadik fasilitator 5S thn nie...
OH TIDAK!!!!! ampunkan sy ye en Wan...
hehehe.......
Time Kasih d atas penawaran tu
saya menolak dgn aty terbuka...
ada yg lbh layak dr saya...
lgpun en.Wan kan lum penah jadik Fasi 5S kan...
so,,,turn enWan la dulu...
CC pun ada tu...
(we all dh ada cc skrg)
jeng...jeng...jeng....

saya pun baghu lagik kt cnie....
kerjaya baghu sy pun xstabil lagi....
kasi la org len dulu...
rmai lagik yg layak nun......
cukup la sy jadik ahli ye...
(^_*) wink...wink...
ayat coverline tuk diri nie....
hahahaaaaaaaaaaaa

maaf ye...sy rasa thn nie tahun saya slow dr
segala XTVT....
but utk ofis biar lah sy d blkg tabir jer la ye......
sy akan bantu setakat yg termampu.......

abis jer 'ayat2' coverline diri...
tel d past kt kak fatiha lak...
hahhaaaaaaaaaa.......
maka nyerrrr kak fatiha lak
men'cover'n diri nya pulak.......
pening 'pala' enWan
kuikuiiikuiiiiii
adoiiyaiii enWan maap la yeeee.......
saya lum ready lagik......
tinggi komitmen tu....
kasi sy time ye utk menstabil'n diri dulu ye...
(^_^)

sy support dr blkg tabir ye...
Go..go...ANTHURIUM...
wahhhh!!!!!! bkn men lagik aku.....
hahahaaaaaaaaaaa..............
khidmat aku tlh beralih arah skrg.....
but kenangan d Zon IVY 'tatap' dlm ingatan....

PEACE YO!!!!!!

No comments:

Post a Comment