Thursday 5 January 2012

Time 4 celebrate Besday SYEDA

Godek2 pc td terjumpaq pic time sambut besday syeda
ikutkan besday dia 24.11.2011
tp kami sambut lewat ckit...
so,,,macam biasa
geng2 aku yg tediri drpd geng2 KL Gangsters,,geng Aku Bukan Tomboy,,
geng Ombak Rindu,,geng Hantu Kak Limah Blk Rumah dan geng2 yg sewaktu dengan nya..

pelan asal aku nk turut serta
sediakan apa yg patut...
last2 si Ain,,si Fatin dgn si Wan yg 'ter'handle smua...
pergghhh ayat,,,'TER' tu...
wakakakaaaaaaa.......
thank a lot guys...
i'm so sorry coz x turut serta sediakan
present tuk kwn kita SYEDA...

Sesungguhnya aku termatlah bz dgn SBPA...
tp aku still gk curik2 tnya perkembangan besday syeda..
pk punya pk...
msj punya msj...
tepon punya tepon...
last2 kitaoghang pakat nk buat kt padang futsal
lpas training...
maka bermula la taktik aku nk pk surprise mcm mn nk buat nnti...
padang besaq tu weiiiiii...
silap2 xjadi surprise kut...
aku kut yg kena SURPRISE

mlm tu aku x training sgt coz ada mslh ckit...
so,,just tgk membe2 aku mengeluarkan peluh...
aku kt luaq padang menanti jer signal
dr hero2 yg xberapa nk Malaya...
hehehe....

dengan langkah harimau dok tgh ngedap mangsa...
aku pun bwk kek msk pdg...
trs dok nyorok blkg si Wan...
xnk syeda nmpk...
yg best nyer Wan cite...
dia suh syeda tukaq tmpt time doghang cooling down...
wakakakaaaaaaaaaa..........
xbole blah tul ko wan erkkkkkkk
but good idea la tu...
xda la syeda nmpk surprise tuk dia kan...

soghang membe kitaoghang xdpt join...si shima..
yg si Vina aku carik2 xjumpaq...
depa kata nk cauuu dh...
aiiikkkkk,,,time bila lak dia cauuuu
aku xtau pun...
nk ajak dia join skali besday tu...
alahai........
smpai dia t'tinggal kasut futsal kt pdg...
xtau la pasai apa kalut sgt blk tu...
mcm kena kejar dek hantu lak.....

so,,pada sahabat kami tu...Happy Besday to u SYEDA...
pada aku la...
ko kwn yg baik..seoghang pendengaq yg baik...
kawan yg amek berat ttg kesedihan & kesusahan kwn
w'pun diri ko sndr d timpa kesusahan & kesedihan...
thank a lot too u...
hope we still cam gini...
giler2 tunggeng w'pun nnti kita dh ada kehidupan berkeluarga erkkkk...
sayang ko laju2...ehehhe

 ko tidoq ke ko mimpi ke tu...nk potong kek pun leh lelap mata...

 selamat memotong ye...

 antara geng2 ceeeca merba..ahahha

 carik ar sendiri mana 1 diri koghang


 ada 1 lagik hadiah lupak nk amek gambaq..kain pasang..

sambung potong kek lak  si Syeda nie...xpuas lg erkkk potong kek tu...

No comments:

Post a Comment