Friday 20 January 2012

SEJUK

tgh dok siap2 nk g keja
tetiba ujan lebat.......
uiiissshhhhhhh,,,kalu la ujan turun awai tadik...
mau nyerrr aku xnk bangun dr
beradu dgn dakap tersayang aku...
bantai muchuk aku la.......
tu koghang pk lain la tu...
(^_*)winkk..wink..aku tau la koghang tu...
hahahaaaaaa......

intai kt jendela(cewahh ayat) errrmmm,,,mmg ujan lebat sgt2...
ada petir lagi...dlm dok tgh bersiap
sesekali dok jeling kt dakap aku tu...
best nyerrr kalu dpt zzZZz blk nie...
xpela,,,ari nie last keja dh...
sat ja dh ari JUMAAT...
alhamdulillah,,,aku msh bernafas...
syukur....

nie jap lagi nie,,
kompen2 la aku kesejukan yg teramat
pkai jaket pun dok gigil lagi.....
pkai lagi dgn selendang 'mapla'(aku pggl nama tu..hehe)
pun sejuk lagi...tapak tgn toksah ckp arrr....
sejuk 'bedi'....
mau x nyerrrr...kalu time xujan pun
tmpt aku nie punya la sejuk apatah lg la kalu ujan......
mcm dok kt oversea lak rasanya
(mcm la aku tau sejuk oversea tu mcm mn)

ari nie oghang2 kt ofis
JIWA dh xdak kt cnie....
smua JIWA doghang dh smpai kg...
koghang pun sama kan...
aku mula2 semangat giler...
RINDU nk jumpaq family.....
lpas mak aku call terus
down...hehee...
so,,,aku blk nek bas......
itupun kalu ada tiket....
smlm m tih aku g usha tiket
SOLD OUT smua...
frusted...(@_@)
ari nie dia nk try tgk bas lain lak....
pilihan terakhir kata nyerrrrr kitaoghang blk nek ketapi...
adooiiii,,,lmbt la nk smpai kg...

pasai apa aku nek bas????
sbb aku syg kt m cik aku tu la...
tu psl aku nk blk nek bas....
hahahaaaaaaaaa...........
atas permintaan dia blk kg nek bas
sbb nyerrr nk blk cnie dia nk bwk blk keta dia...
nk suh aku temankan...
itu lerrr citer nyerrrrr......

pada uols kt out there
yg dlm perjalanan blk kg...
take care n be careful...
cuaca xmenentu skunk nie....
so,,,hati2 d jalan raya...
INGATLAH ORG TERSAYANG......
Happy Chinese New Year...
Gong Xi Fa Cai....
see uols after holiday ya...
muaahhhh.....xoxo

No comments:

Post a Comment