Wednesday 18 January 2012

ARIANA MIKHAIL

b4 aku nk memula'n koja.....
aku nk share ckit kt koghang
drama terbaru yg aku tatap
sejak2 nie.....
'Ariana Mikhail' kt channel TV9..
smlm aku x sempat nk tatap drama nie....
blk lmbt...bt apa lg,,,OT ler.....
menarik citer nie...
tp mcm aku dh tau jer jln citer dia...
hahhaaa.......
besa la aku kan director x b'tauliah...



pelakon2 dia pun not bad...
dh lama x nengok pelakon2 nie beraksi...
nk citer sinopsis kt koghang pun
aku pun x berapa tau sgt...
apakata koghang nengok jer sendiri....
(^_*) wink..wink...
depa shoot kt PARIS tu....
ngidam nk g cna tu weiiii......
nie kalu mak aku tau ngidam aku nie
kompen aku kena 'jwpn' cepu emas...
wakakkaaaaaaaaaaaaa



 pelakon utama



kasut dia tu kan........errrmmmmmm...no komen la...hehehe

yela2...aku bg sinopsis cite nie ckit...


Cerita bermula di Paris,France dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston,London pergi bercuti ke Paris
dengan sahabat karibnya Jamil yang merupakan senior
Mikhail di universiti,hubungan mereka rapat seperti abang dan adik..
Dalam percutian itu,Mikhail berniat hendak mencari
teman wanita Peranchis kononnya.
Tetapi adalah disebaliknya telah bertemu dengan Ariana juga
singgah bercuti ke Paris dari Amerika Syarikat sebelum pulang ke Malaysia.
Ariana yang lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah.
Dalam pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris,
Apabila Ariana membantu Mikhail daripada di marahi
yang cuba mengorat wanita Peranchis dengan mengaku Mikhail
teman lelakinya. disebabkan Mikhail tidak memahami bahasa ’Peranchis’.
 Mikhail marah dengan tindakan Ariana yang melepaskan
peluangnya tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil
yang kebetulan ke tandas akan perbuatan Mikhail mengusik
wanita peranchis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah.
 Lainlah kalau wanita itu yang berminat dengan Mikhail.
Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak
dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa.
p/s : out dulu yaaaaaaaaaaaaa.............keja time!!!!! daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment