Tuesday 10 January 2012

Mengikut kata2 nasihat spt....

entah la apa yg bermain2 kat pikiran aku smlm.....
dah la 2,,3 bulan nie penat pk psl keja...
ada plk ruang kt 'pala' nie nk pk pasai hal lain..
adoiiyaiii,,,apasai lerrrr leh t'pk pasai
hal tu plk...
eeehhhh,,,cucu tok piah nie,,,sapa suh ko pk......
ala,,,,,,ckp senang la....sapa suh pk...sapa suh carik penyakit...
bila dh kena kt btg hidung sendiri
"baru tau kaki tu jijak tanah ke x"..
eeeeeeeee,,,,bkn penat 'pala' jer dok pk...
penat aty..abis organ2 dalaman aku nie nek penat gk....
blk OT jer smlm,,,smpai umah
terus g mandi...kasi segar ckit badan yg lesu....
makan2...lepak tgk tv jap...
pas2 msk bilik...
kalu dh msk bilik tu phm2 la...
zzZZzz time la...
dlm dok baring2 smbl baca novel 2,,3 pages (fuhhh,,smpt lg tu lyn novel)
dok ber'msj'2 la dgn membe...
berkongsi kembali kelukaan kt aty aku nie......
rasa nyerrrrr parah dh nie......
tp koghang tgk aku cam STEADY jer kan....
beb,,,,skrg aku nie suka simpan dlm aty jer....
xsuka dh nk g jaja2 mslh kt oghang w'pun
kwn sendiri....cukup la 2,,,3x aku penah kena
kita beri kepercayaan pd kwn utk simpan mslh kita tp dia p jaja plk......
muka oghang2 mcm nie dh 'blacklist' dlm list aku...
smbg cite blk.......
time landing2 tu,,,jari aku dok taip
ayat2 apa yg patut...
lpas taip bt pa lagi...
SEND la...hehee...
meluah rasa yg t'pendam kt kwn oku soghang nie....
w'pun kdg2 nasihat yg d beri tu sama jer spt sblm nie.....
tp yg tu lah sebenaqnya peringatan utk diri aku
yg kdg2 t'lupa apa yg patut aku buat...
biar lah nasihat tu berulang2 pun
kalu nasihat tu dpt memulih'n kembali emosi aku...

pagi nie aku dpt nasihat yg sama jgk.....
errrmmmmm,,,,,,serasi betoi depa 2 oghang nie....
hahaha......pada oghang yg bg nasihat kt aku tu...
tq coz xjemu2 'melayan' kerenah aku nie......
sdg'n koghang sndr pun da mslh kan.......
aku cuma tersepit dlm keadaan skunk nie......
sebenaq nyerr aku sndr xselesa dgn keadaan skrg......
that Y 'kelukaan' aku dulu dtg blk......
xpela,,,,,,,rasa nyerrrrrr dh 'berakhir' kuttt.......
cuma 1 jer pesanan aku kt koghang...
jgn p'main'n perasaan oghang andai aty koghang
x da apa2 perasaan lg kt oghang tu......
INGAT...ari nie kita buat kt oghang...ESOK2 akan aderrr ari kita...
INGAT tu.......
pada oghang yg aku kasihi...
smoga 1 ari nati,,,akan ter'buka' laaa aty kamoo tu......
jgn 'besaq diri' sbb d kelilingi rmai oghang skunk nie...
hidup nie ibarat roda...
bila kamoo d bawah...akan tersedarlah kamoo sapa yg berada d sisi kamoo
selain family kamoo.....

tenkiu again pd sahabat aku.......
benar KASIH itu tdk bole d beli dgn wang ringgit......
kerana KASIH itu dtg nyerrrrrr dr aty......

No comments:

Post a Comment