Monday 9 January 2012

apa makna RINDU...apa makna SAYANG



dalam kesunyian malam nie....
tetiba rasa 'lemah' lak perasaan aku nie....
setelah aku agak 'frust' beberapa minggu yg lalu...
smua nyer berubah dalam sekelip mata......
Adakah aku yg pk bukan2???
jiwa kaco tul kalu hal yg 1 nie...
dugaan sungguh perasaan nie......

walaupun kebahagian...kegembiraan...kasih sayang...
sekejap jerrr(pk bukan2 lg nie)
tp aku tetap rindu kamoo...
dari mula sehingga kini...
apa yg mampo aku buat skrg...
smoga kamoo nmpk diri aku kembali
spt mana kamoo lihat aku dulu2...

kesenyapan aku...ketiadaan mesej aku...
bukan lah bermakna aku yg berubah....
noooooooo,,,never...
aku cuma bagi ruang pd kamoo
utk menilai kt dlm aty aku nie.....

ofkos la aku terasa perubahan kamoo
kerana sesuatu yg menjadi kebiasaan kita
telah menjadi luar biasa bagi aku...
drpd ADA kpd x ADA...
aku sentiasa ingat kamoo
walau  d mana kamoo berada...
kamoo jer yg xtau apa yg aku
pendamkan dlm aty aku nie......

ingatan aku kat kamoo
xpenah berubah...
ketiadaan kamoo seketika...
membuat'n aku memendam kerinduan yg teramat.....
kata2 sayang spt dulu tdk lagi kelihatan..
aku xpenah bermain2 dgn perasaan...
apa yg aku harapkan dr kamoo
adlh KEJUJURAn & KEIKHLASAN..
andai tiada lagi kasih kamoo
ungkapkan saja pada aku...
supaya aku xterus hanyut dgn perasaan nie.....

bila kita sayang seseorg tiada lain yg kita mahukan...
hanyalah kegembiraan...kebahagiaan dan senyuman nya...
begitu jgk la aku...
aku x sesempurna spt yg kamoo hrp'n...
tp aku xpenah mengkhianati perasaan aku kt kamoo...

lemah sggh aku bila berhdpn dgn kamoo kembali...
tp aku kuat'n semangat...kuat'n aty...
supaya kamoo x nmpk kesakitan yg aku pendamkan....
aku cuma mahu rasa selesa..
berat sggh aku keperitan yg d tanggung....
mgkn pada kamoo kehadiran aku x lah penting...
tapi kehadiran kamoo dlm hidup aku
adlh kenangan TERINDAH...


gelak tawa kamoo...
gurau senda kamoo..
coleteh kamoo....
usikan...sakt mneyakat kamoo...
mesej2 kamoo...
kata2 syg kamoo....
sggh aku rindui......

ketahuilah...aku menyayangi kamoo...
aku merindu kamoo...
aku memikirkan kamoo...
kamoo tlh pegi dari aku
tanpa kerelaan aku...
tanpa kesediaan aku...
tanpa penjelasan aku...
aku..aku..dan aku...

nie smpai esok pun xabis nie...
dh2...sblm aku melalut...jiwang karat...
tangkap leleh bagai...
kalah cite Ombak Rindu kang...
baik aku stop dulu.....

Doa aku...semoga berpanjangan la kasih kita...
smoga kebahagiaan...kegembiraan milik kita...
aku sentiasa menanti kamoo
spt kamoo yg dulu2...
♥LUV U 4ever♥
MISS u alwayz

No comments:

Post a Comment