Tuesday 3 January 2012

My Niece besday!!!!

01.01.2012 party besday anak sedara aku...
memandangkan aku xblk kg
so,,,aku g la memenuhi jemputan mak tam aku
dr rumah aku...aku singgah dulu kt Kelana Jaya
nek keta dgn kezen aku n her family,,Ena namanya...
aku xtau jalan nk p umah mak tam aku...
otw nk g cna...
apalagi aku usha jalan la...
dkt jer pun...xla jauh mana...
insyaALLAH lpas nie dh tau dh kut nk p sndr...
ahahahaaaaaaa......

Anggun Amani 1st besday...
smpai jer umah mak tam aku...
pintu umah di ketuk...
bukak jer pintu terus nmpk si Anggun..
elok jer Anggun dok atas kerusi dia...
smbl tersenyum m'yambut kitaoghang...
kata mak tam aku...
saja ltk Anggun atas kerusi tu...
nk bagi dia dok diam...
mmg diam pun...
shomel jer...
terus la aunty chika dia nie snap gambaq...
let's usha2 sebhgn gambaq yg aku snap...

 besday Gurl..Anggun Amani

Anggun dgn Azim...dua pupu..kelakar time suh amek gambaq berdua...yg hero malu2..yg heroin suka smpai lentok kepala kt bahu si hero...ahahaha






kek besday Anggun..shantek n sedap jer tgk..xsempat nk rasa r tu..


Menu2 yg sempat aku snap...mix menu Tradisional + Barat
Yummeeeeeeee

bee hun,,kho thi yau..mee + sup + cabai tip top punya = marvelous
terliur jadi nyer bila tgk blk...

pencuci mulut

 shantek agar2 nie...colourful..

hot dog & kentang

roti jala...lupa lak nk amek gambaq kuah nyer




my feveret nie...





awek nie nk interframe jap...
si Sara(kakak Azim) yg dh suka pot pet pot pet skrg nie...

hepi besday Anggun Amani...aunty wish Anggun sukses when u grow up...

3 comments:

  1. dak byk anak sedara ni..npk dah aku da tua.haha

    ReplyDelete
  2. Terbaikkkk.....
    Good Job...
    Thank You....

    ReplyDelete
  3. eichikatsu : ahahahaa....xpa...jiwa muda lg...kira ok la tu...

    mell : ehehhe...tenkiu

    ReplyDelete