Friday 27 January 2012

Mariii...Mariiii....

tet...tet...tet....
i new message...

aku dpt msj dr membe ofis lama....
bgtau dia ader bwk kain batik dr Terengganu...
kata nyer xbyk sgt dia bwk blk.......
Palagi,,,pederasssssssss aku ajak
Kak Fatiha turun bwh japp.......

smpai jer,,ada 4 jer batik yg ada...
2 dh kena rembat dgn cik shida...
tinggal lagik 2...
batik yg aku nk dh xda...
so,,,terpaksa la order hokkk lainn.....
Kak fatiha mmg nk rembat sehelai
tp xdak lak warna yg dia nak...

kena tunggu membe aku blk kg dia lg la.......
sabaqqqqq ye Kak fatiha...
heheheeeeeee.........
masa msk ofis lama
nmpk cik nana nurgaya tgh mengaya'n kain batik
1 lagik(ada pagar kata en.azli) heheeee...
actually,,,batik tu kena bukak n lilit kt badan...
baghu la kita nmpk corak batik tu mcm mn......

nie batik yg xdak pagar...
yg ada pagar warna lain...

pic nie jer yg aku smpt snap.......
yg lain xsmpt aku nk snap tadi.......
next time kalu bwk lagik yg shomel2
bgtau sama chika errkkk.......
kali nie chika nk warna hitam(tanah nyerr) putih or warna yg cerah (corak nyerr)...
leh ye.......
GOLD...HIJAU....pun not bad gak...
chika xdak lagik...
(^_*)

No comments:

Post a Comment