Thursday 12 January 2012

Nek 'juling' bijik mata

penyata yg aku n the geng kena semak


kul 3lbh tadik dpt list penyata gaji SBPA(tunggakan punya)
yg akan d bayaq hjg bln 1 nie....
amek kawww......
nek juling aku n the geng nengok list tu...
kena semak lak dgn rekod yg kitaoghang bt...
sama or x...
dh jadik mcm apa dh nie...
dok angguk 'pala' jer...
kalu oghang xnmpk aku bt keja
kompen ingat aku org gilak...
hahaha....
mau x nyerr...nengok pc 'pala' d angkat...
nengok list 'pala' d tunduk...
cer kalu laju2 'xtvt' tu aku bt...
xke mcm apa jer ghupa nyerrrr..........

sblm nk 'pecut' wat keja nie,,
benda pertama aku carik ialah KAKULATORRRR....
ner leh share2...
xfokus bt keja beb....
so,,aku la pinjam dgn org len punya...
skali nk guna kakulatorrr tu 'error' lak...
pa lg,,,carik yg baru terus la...

exercise tgn...leher..smua ada....praktis juling'n mata...

tup...tup...tup...dh siap check
dpt tau plk PM umum nk kaji semula
gaji SBPA nie......
arrrghhhhhhhhhhhhh...........
harap2 ada perubahan gaji...
xdak la aku 'frusted' sgt...
b'tungkus lumus dh aku n the geng ngadap keja nie...

event PM kata nk kaji blk,,,
aku n the geng 'tatappp' kena
juling'n bijik mata msg2
nengok penyata nie......
sok nk kena anto kt unit Kewangan dh....
SYMP la beb.....
keja tetap keja...
jadik or x blkg kira.....
kita kena stand by jer dgn sebrg kemungkinan.....

agak kelam kabut gk la tadik...
tp msh dlm 'kawalan' yer....
dpt jer list terus aku 'pecut' bt keja...
mau x nyerr,,,nengok jam
lg berapa jam jer nk blk (camput skali time OT)...
so,,we all settlekan ari nie jgk la keja nie..

koghang nengok sndr 'halus'...'techik'...mau x juling bijik mata...

 kt skrin kena nengok...kt list pun kena nengok tau....1 hal mata nek juling + lak dgn berpinor

 geng2 aku dok 'menjuling'n mata2 doghang...


No comments:

Post a Comment