Thursday 12 January 2012

~aKu piLih diA~


dalam kepenatan dok buat OT
aku curik gk masa nk baca novel
yg aku bghu 'rembat' kt MPH
lastweek..
dulu kalu dpt ngadap novel
sehari pun leh abis baca......
besa la,,xsabaq nk tau ending...
skunk nie,,,sehari dpt la baca 10helai...
hahaha....
nk buat mcm mn....
blk umah pun dh lewat...
masa yg ada mmg utk tidoq jer...
xleh nk bt 'keja' lain...
kalu bt 'keja' lain time tidoq
kompen aku 'jatuh' ke bumi
sbb nyerrrr xcukup rest n tidoq...
tidoq penting weiii......
xcukup tidoq otak xleh nk pk dgn 'jaya' nyerr...
heheh....
orait2 bebehhh...berbalik pd novel t'baru aku nie...
so far setkt yg aku baca skunk
interesting...xbosan...

APA??? mcm mn citer nyer...
kalu nk tau kena la baca...
APA??? nk suh citer ckit???
wukey2...aku baca'n sinopsis nyerr erkkk....
moh leh scroll ke bwh...
PEACE YO!!!
*************************************************

Pemergian Khalil 3 bulan sblm diijab-kabulkan,
mengheret CINTA Johana hingga ke pusara..
Bertahun2 dia merawat
duka di hati,
namun pengganti Khalil tetap sukar dicari..

Bila ada yg bertnya siapa
Raif Imran disisinya,
jwpn yg diulang berkali2,
lelaki itu cuma Teman....tapi Mesra.

Raif pula tdk pernah meluah rasa kpd Johana.
Baginya walau didampingi rmai gadis sekalipun,
Johana tetap ada ruang istimewa dihati..
Johana menduduki senarai teratasnya
biarpun tdk pernah mengisytiharkan gadis itu miliknya..

Kemunculan Ian Redza mula mengubah segala2nya..
kali pertama Raif menonton
kemesraan Ian dan Johana,
dia dijangkiti virus CEMBURU..

Raif : Jan merampas Johana drpd aku!!!
Ian : Aku tak mencuri hak sesiapa..
Hati Juliana berbisik : Hanya aku yg tahu...
                                      ada seorang sahaja yg
                      aku CINTA..

******************************************************

kalu nk tau mcm mn feeling sinopsis kt atas tu
koghang kena la ngadap novel nie...
dengaq oghang cite xsama feeling nyerr
bila kita ngadap sndr...
okies u ols..
(^_*)



2 comments: