Friday 30 March 2012

Rezeki ari Jumaat

Alhamdulillah.....
d ari yg mulia nie ari Jumaat....
semua nyerr berjalan dgn lancar setakat nie...
semoga ari nie trs lancar sehingga selamat nyerr aku smpai
ke destinasi yg akan aku tujui sebentar nati...
InsyaALLAH...doakan utk aku ye uols...amin..

ari nie rest time panjang.....
slalu aku g pasorrr then lepak kt ofis jer...
but 2day,,,my ex-partner blanja aku lunch...
Alhamdulillah,,,sapa sangka rezeki murah r nie...
tenkiu soooooooooooooo much ya blanja aku...
semoga rezeki ALLAH murahkan lagi rezeki kamu.....amin..
dh alang2 aku g ofis lama,,,
so aku pun lepak dgn doghang r nie...
xleh nk borak2 sgt coz time2 rest nie
my ex-ofismate sgt bz mengejar time utk anto keja msg2...

smpt jgk la aku snap pic kt hp aku tadi....
mcm2 gayooooo adoooo......
uolss layooooooooooonnnnnnnnn jooooooooo loooooooorrrrrrrrrrrrrrr yeeeeeeee...


+
+
+
+
+
MCD Time!!!!!


Sebenaq nyerr dh lamoo ngidam nk mkn funfries
xberkesempatan nk g beli...
rezeki aku r nie,,,dpt gk akhir nyerrr...
hehe

we all pkai t-shirt coz kt ofis we all
ada sambutan sempena tahun ke-5S..
cepattt nyer masa berlalu...
dh 5 tahun ghupa nyerrr....
sambutan kali nie ofis aku buat senan tari....
besttttttt lakkkkkk rasa......
Our slogan.....
5S ... 5 Tahun ... 5 Bintang!!!!!
BPP Boleeee!!!! (laungan en.azli)



 Mak Aji smpai tertonggek2 nk bg anak mamam.....



 my choice lunch...Mc Chicken











macam2 gayo...style...aksi adooooooooo...
besalah we all nie.....
kaki posing....
jgn xtau!!! hahahaaaaaaa..
ada 3 oghang agikkk
aku xsmpt nk snap pic
doghang tadik...
terrrrrrrrrrrlewattttttttttt,,,doghang g pasorrrrrr


p/s : jap lagi mau g ke selatan...hadiri majlis perkahwinan aku...eeehhhhhh silapppppp...maj perkahwinan kawan aku laaaaaaaaaaa.........mudah2an selamat smpai...amin

2 comments:

  1. haishhhhh..... malu r tepek gambo shaya kt shini.....

    ReplyDelete
  2. makissa : buat per nk malu nyerrr....bukannya xpkai baju pun...hahahaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete