Thursday 1 March 2012

Eyes bag





i'm sooooooooooooooooooooooo depreasse this week......
my feeling very2 not good...
bkn b'maksud moody
but sgt kecewa...
teramat sgt!!!!!!!!!!
perlukah aku give up skrg...
aku mahu m'yelamat'n reputasi karier aku
yg telah aku bina dgn bersusah payah......
bermula dari bwh......
but now,,,,,,aku xmampu lagi nk bertahan..
takut terjadi sesuatu yg xpenah aku buat
sepjg aku berkhidmat.......
glamour mendadak kut aku nati......
mintak simpang la......
aku xmahu smua tu berlaku........

aku teramat kepenatannn.......
teramat sgt.......
uols leh nmpk x kt muka aku nie??
sowi,,,,bkn moody ye....
cuma sdg bertahan dgn apa yg berlaku.....
xpela....aku xmahu nk cite lbh2 hal tu kt cnie......

errmmm,,,,ms time bekfas td...
dok belek2 paper ternmpk lak keratan nie...
ada x sesapa yg nk blanja chika mkn nie........
cam teringin jer.......
bila emo xstabil...
selera mkn pun t'jejas...
bila t'jejas,,,dh jadi mcm oghang m'gandung la...
nk mkn tu...nk mkn nie...
merapu2 nk mkn nyerrrr..........
bila dh suap ke mulut...
lepas 2 3 suap jer...
pastu xlalu dh.......


nyum...nyum...nyum....

aku perlu'n rehat.......
xsabaq nk g bercuti2.....
ikut aty mls jer nk dtg keja
tp aku nie profesional...
keja is keja....
bkn mcm sesetgh oghang...
penat ckit,,,EL....
lain la kalu dh mmg xleh nk bgn...
sakit ke apa....
aku xmarah oghang buat mcm tu...
msg2 punya hak kan...
aku xsuka nk ajar diri aku buat mcm tu...
kalu muda2 aku dh biasa'n diri buat cam gitu...
bila kita dh berusia lagi la kita kerap buat.......

ok la uols....
sebenaq nyerrr nk cite psl iklan menu tu jer...
mengarut2 benda lain plk........
nk mamam jap...
ikut mata nie
nak zzzZZzz jer........
lunch time

No comments:

Post a Comment