Thursday 15 March 2012

Adventure games

r tu time lunch
aku rasa bosan sgt...
geng lunch xda...
selera pun xberapa nk ada...
so,,aku 4llow my 'teacher' turun mamam
then 4llow dia lepak2 dgn geng2 dia...
smpai jer kwsn lepaking
some1 bersora kt aku...
"haaaaaaaaaaa,,,akk dh beli dh nie"
aku t'gelak kecik.....
wahhhh!!!! dahsyat nie......
terus beli......haha

sebenaq nyerr,,,sblm nie aku dh byk
kali lepaking dgn doghang......
sejak berhijrah d tmpt baghu......
tapi xla kerap sgt...
kdg2 la...tgk pada keadaan...
b4 that day,,,aku penah bersora
suh beli 1 games nie...
kunun lagi mencabar......
xsangka lak akk tu beli sungguh....
cayalah,,,so sporting.....
my 'teacher',,,time lunch mmg akan lepaking
dgn geng2 dia....
kdg2 jer aku join my 'teacher' lunch...
jarang ar kitaorghang lunch skali..
melainkan we all nk mamam kat luaq...
so,,my 'teacher' akan join skali la..
tapi leh kira dgn jari jer,,,
berapa kali la sgt we all lunch kt luaq...
byk lunch kt ofis..
itupun my 'teacher' lunch dgn geng dia...
aku dgn partner aku...
kalu partner aku xdak,,
baghu la aku join skali my 'teacher'
buat muka xmalu jer la...
hahahhaaaaaaaaa

so,,,uols nk tau
games apa yg aku cakap mencabar tu....
jeng.........jeng..............jeng..........


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


games ULAR......



eehhhhh,,,apasai koghang gelak...
ingat xmencabar ke main games ular nie...
punya la susah nk games over.....
asyik kena 'patuk' ngan ular jer...
kalo dh kena patuk kompen kena turun bwh smpai ke ekoq.....
dh tu,,,kalu asyik kena patuk jer...
x ker kena turun smpai bwh...
dh tu nyerr,,,bila nk games over...
ingat senang ker...
mencabar tau games nie...
hahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............

aku perkenal'n my 'teacher' ye...
she is Kak Fatiha...
and akk yg beli games tu Kak Ayu..
heheheeeeeeeee........
my 'teacher' main karom...
geng karom dh cukup...
so,,,k ayu ajak aku main games ulaq la......
sgt execited uols,,,
aku main2 jer cakap...
skali k ayu beli betoi2...
hahahaaaaaaaa.
dh alang2 beli
we all main la...

lpas abis main games ulaq,,,
aku p kaco my 'teacher' dgn geng dia
main karom...
d sebab'n aku suka m'yakat...
my 'teacher' bos pggl aku
'toyol' sbb aku,,buah karom dia xmasuk..
wakakakkaaaaaaaaaaaaaa....
sgt kelakorrrrrr...
hilang skjp aku punya stress...
so fun dgn aksi2 doghang...
siap ada yg jampi serapah lagi...
hahahhaaaaaaaaaaaaaa......
adoiiyaiiiii......

m be,,nextweek aku leh lepak n kaco
geng2 my 'teacher' lagi kut...
coz my partner lunch,,,cuti nk exam..
so,,,leh ar 4llow my 'teacher'...
leh x teacher...
hehe...



4 comments:

  1. Teacher : Boleh...no hal punyalah....
    tapi toyol ni tak tolong tuan lah....musykil ni!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaaaaaaaa.....sy xtolong teacher tapi sy tolong kaco 'musuh' teacher supaya bola nyerr xmasuk...hehe

    ReplyDelete
  3. Perasan Teacher : Oklah kalau gitu...nanti kita sama2 tumbangkan musuh....hahahahha....

    ReplyDelete
  4. hahahahaaaaaaaa...ok2 teacher...nati sy baca jampi serampah lg hebat dari k maya...

    ReplyDelete