Friday 2 March 2012

Jeng...Jeng...Jeng....SURPRISE!!!!!!

so execited nk cite entry t'baru nie......
sambungan xtvt entry sblm nie......

after penyampaian hadiah bowling suka suki
ada surprise tuk 2 org dak futsal...
nak tau x apa????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng...jeng....jeng
*
*
*
*
*
*
*
CELEBRATE BESDAY!!!!!!
*
*
*
*
*
team futsal buat surprise besday utk kecik n ellis...
sbnr nyerr ellis xtau pun we all nk celebrate tuk dia skali... 
kunun dia nk plan buat surprise kecik...
dia suara'n pndgn dia time we all bincang psl bowling nie..
ok gak kan buat skali dgn bowling...
then........
dalam diam we all plan utk ellis skali..
hahahhahaaaaaaaa............
hebat x lakonan kitaoghang ellis????
so,,sambutan besday kali nie meriah la ckit...
coz we all ajak skali smua dak2 yg men bowling...

xbole lupa ayat ellis malam tu...
bila aku suh dia g skali tiup lilin dgn kecik.......
ayat dia
'apasal aku lak'....
memndg'n thn lpas xsmbt besday ellis...
so,,atas persetujuan smua
we all nk skali'n belated besday ellis mlm tu.......
tapiiiiiiiiiiiii,,,ada mslh teknikal lak kat kad n present tu...
sowi ye ellis......
hehe.....
hope ko suka hadiah tu...
aku t'kejut time ko jerit,,,pastu terus dtg peluk aku....
last2 baghu aku phm...
rupa2nya psl jersi yg ko dpt tu...
terharu lak dpt pelukan ko...
hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
luv both of u derr (^_*)

lepas we all tgkp pic rmai2.....
maka nyerrr menyanyi la we all rmai2 utk besday gurl..
moh ler kita nengok pic2 besday gurl nie.........
zaaaaaaaassssssssssssssssssss...................
*
*
*
*
*
*
*
*
stand by nk nyanyi lagu dh nie...
here we go....
happy besday to u....
happy besday to u.....
happy besday to kecik & ellis....
happy besday to u......

 shima n syeda
ajk kuat yg t'libat utk besday gurl


 kecik tiup soghang2...
ellis xtiup...
t'kejut kut agak nyerrr

 hepi belated day both of u


tulisan kt kek tu xberapa clear...

kad buatan sendiri...
d touch up oleh cik fatin...
sweet sgt..

 aku wakil team futsal menyampai'n present
sempat lagii shima m'yelit....
 kecik dpt suar.....

 ellis dapat jersi.......
sbb present nie la aku dpt pelukan dr ellis...
hehe....
geng futsal nk bagi jersi kat dia...
so,,,t'paksa la aku tipu sunat tnya team apa dia minat...






acara suap menyuap







 alolooloooo.............manja nyerrr wan.....
so sweeettttttttt



 fatah n ujang dh menunjuk'n sifat
ulat bulu nek daun...
asyik usik yon(my nenek) jer mlm tu...
siap nk suap2 plk...
sib bek nenek aku sporting...

suap lagi!!!!!
wan cover malu sbb
kena sakat dgn dak2 ber3 tu....
haha
sedap kek tu!!!!!!!
candid.......


ngan besday gurls



 kecik punyerr.....

ellis punyerrr.......


sempat lagii shopping ye....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
Alhamdulillah smua nyerrr berjalan dgn lancar dari
mula nk main bowling smpai la ke surprise besday..
TQ pada smua yg sama2 turut serta n sama2
menjaya'n kedua2 majlis.....
panjang umo kita berjumpa lagiii....
(^_*)
sblm out dont forget my trademark...
PEACE YO!!!!!!!!!

1 comment: