Monday 12 March 2012

Monday BLUES

hello uols...
ermmmm,,,lama gak aku xupdate blog...
actually,,,bkn xdak story nk share ngan uols but
i'm not in mood la nk story mory dlm blog......
kacau bilau mood aku sejak dua menjak nie......
letih mental n fizikal.......
that KEHIDUPAN right...
life must go on.....
mengadu pada yang ESA.....
DIA lbh mengetahui.....

last week aku blk kg...
pdhal dlm jadual bkn last week aku kena blk kg pun...
but aku dpt call jam 10pg lbh....
agak mendebarkan aty aku.....
lpas dpt call tu,,,trs aku call penyelia aku...
errmmm,,,alahai,,,oghang ckp serius...
leh lak dia buat main2 kan......
bergurau xbertempat......
ignore jer la........fikiran aku dh kt kg pun...
ikut aty,,,nk trs blk jer lpas dpt call tu
but my penyelia mtk tggu sekejapppppp jer lagikkk,,kata nyerr...
t'detik gk aty aku,,,hal2 emergency nie leh ker nk tunggu2...
event kalu dia sendiri pun ofkos trs blah gk kan...
so,,,aku tggu la jap...
makin tunggu makin xleh nk dok diam...
so,,,aku bgtau kt partner aku
aku nk blah la......xleh nk tggu2 dh nie......
maaf ye penyelia,,,sy xdpt nk tggu.....

smpai jer kg,,,segala debaran kurang ckit
w'pun kaget bila dgr kabar berita.....
but Alhamdulillah smua nyerr ok.....
fuuhhh,,,lega rasa...
apa mslh tu,,,biarlah rahsia....
my prayer,,,hope get well soon ya...
amin.....
then,,,masa kt kg tu smpt gak la curik2 masa kuar...
apa oghang kata,,,sambil menyelam minum air kan....
1st tmpt aku nk g time cuti tu,,,
Zoo taiping...
bkn nk msk pun,,,cuma nk g cari magnet jer kt area ctu...
Yesss!! dapat gk pun...
jgn jeles ar ina (mak eisya)...

smlm,,,gerak blk jam 10 pg kunun nyerrrr sbb m tih aku
ada kelas kul 3.00pm r  tu...
dh separuh p'jalanan dia dpt msj,,
kelas d batalkan...
m cik aku (m jang + wa) lak nk ikut skali
we all coz m jang aku nk g umah anak dia..
so,,memandang'n kelas m tih aku batal...
we all lepak kt umah kezen aku la smlm.....
smpai cna dlm kul 2pm lbh..
lewat ckit,,sbb we all m'yinggah kt sg buloh jp...
anto brg...
errmmm,,,nmpk gaya nyerr skrg dh musim ujan kan......
ptg smlm pun ujan gk...
lpas we all lunch,,,m tih aku plan nk g Jakel Shah Alam.....
bila aku tnya kt mak eisya,,,she said..no problem...JOM!!
amboi laju jerr...
skunk nie tgh SALE...
kunun we all just nk cuci2 mata jer...
skali bila dh smpai dengaq ada HAPPY HOUR...
trs g nengok kain2....belek2 kain..
m tih aku lak terrrrrrrrrrrr'berkonan lak kain2 tu...
skali2 dgn aku kena rembat..
adoiiiiii!!! nie bkn jenis kain yg aku nak utk pkai raya...
tapi aku rembat gk la sementara ada SALE...
kain yg aku nk xdak SALE...
kopak aku bln nie.....sib bek m tih aku baikkkkkkkkkkkkkkkkk.........
dia bayar dulu...hehe...
byk gilerrrrrrrrrr m tih aku rembat kain smlm...
utk dia 1 pun xdak...
baikk kan dia...
beli utk adik beradik dia...
sepupu aku NURUL la plg byk...
besa la dh dok bandooorrrrrr baju kena la bykkkkk...
tmbhn lak dia byk function......
kena lerrrrrrrr ganti baju2 lama........
nk cari warna purple kata nyerr sbb function dia nati
mmg pkai warna tu...
dlm dok cari,,,warna len gk dia berkonan...
dh tu mcm mana....
aaaiiiiiiiiiiiii,,,,,yg warna dia nk carikkk dia xberkonan lak corak nyerr...
nmpk gaya nyerrrr,,,next month dia kena g shopping blk la......
hahahahaaaaaaaaaaaaa
aku smpt gk la curik2 snap gambo time cuti mggu nie......
xbyk punnnnnnnnnn............

 mak eisya nk jgk mcm nie...
sowi ye ina...
ingat'n ko xnk...
yela,,,ko kan dh byk ada magnet Zoo taiping...
hehe
xpe2,,,nati aku belikan...
byk lagi tu...mcm2 animal aderr...


 singgah kt hentian Tapah
nmpk banner nie...
sweet gk...
kan best kalu der magnet patern nie...
haha

nie ler hasil magnet yg d kumpul kezen aku tu...
nie side tepi peti ais tau...
yg nie magnet from oversea...

 nie bhgn depan peti ais...
magnet dlm Malaysia...

 smbl lepak2..cam besa la...
aku melyn keletah anak2 sedara aku......
tgh aku mamam si sara pggl...

sara : aunty G,,nengok cnie...
aku : errrmmm,,,nengok apa???
sara : nie haaaaaaaaa (smbl tjk lukisan dia)
aku : sapa yg buat tu??? kak eisya ye...
sara : bukan laaaaaaaaaaa....Ala(sara) laa....
aku : Ala(sara) buat??? pndai nyerr sara warna....
sara : haaaaaa,,,la...Ala(sara) pndai la..
aku :........(gelak laaaaaaaaaa,,,pa lagi)
 baghu lpas mandi,,siap2 nk g Jakel...
dok b'kepit lak dgn aku time nie...
mood baik sgt time nie smpai nk b'kepit...
kalu dh b'kepit kena la layan dia b'cakap.....
hahahaaaaaa...

debab baghu smpai...
terus amek dukung dia...
mcm besa,,dia mengeliat nk p kt papa dia..
huiishhhh....sgt kritikal my eye bags...
huhu

 debab ngan aunty nurul

 menilau kepala si debab dok cari papa dia...
haha
 dh berabis sakan shopping kt bwh...
jom nek atas jap...
usha apa2 yg patut...

 debab suka main dgn sara...
time nie nk amek pic rmai2...
smpt snap 3oghang jer...
yg 2oghang lg dh berlari2 dh...
ni  pun si sara dh malu2...
payah ckit nk suh si sara posing...

 aku pggl si debab nk amek gambo dia...
trs dia landing bdn dia kt body sepupu aku...
suka betoii dia landing cam gitu...
pa lg,,,sepupu aku kena usik la...
terbaiikkk punya SOFA...
tu yg suka sgt si debab nk landing cam gitu...
haha

haaa,,,nengok la tu...
landing jer...
oghang suh senyum pun xnk...



debab sggh jap umah mak su dia (umah eisya)
moh kita dinner dulu b4 we all smua blk...
hehe

No comments:

Post a Comment