Thursday 22 March 2012

Barbie

huuaaarrrgggghhhhhhh.........ngatok tahap gaban doh nie......
nk lelap line xclear..
almaklum la environment kt tmpt baghu xsama dgn tmpt lama...
heheheeeeee....
so,,,bila aku ngatok sgt2,,,
aku buat la something yg leh kuarng'n ngatok aku nie...
dalam dok belek2 kat pc tadi
tertiba teringat 1 muvie yg aku tgk dulu...
uols suka nengok kartun x???
time kecik2 dulu aku minat la...
dh besaq cam gini aku dh kurengggggggggggggg la nk nengok kartun2 nie...
but r nie nk share dgn uols 1 cite kartun
yg aku tonton tnpa sengaja...
hahahaaaaaaa......

actually dh lama dh la aku nengok...
tadi tetiba nk share2 dgn uols
kut2 ada yg blm berkesempatan nengok lagi...



haaaaaaaaa,,,,muvie nie ler yg buat aku smpai
nk beli DVD nyerr.....
but r tu aku g speedy dvd yg ada tu xda subtitle Malay...
so,,aku posponed niat nk beli dvd tu...
kalu uols nk tahu,,,aku nie xberapa minat nk layan2 kartun2 nie...
tapi time weekend r tu
aku xbuat pa kt umah then dh bangun awal..
aku layan la tv pagi2...
dok tekan2 kt info ternmpk title muvie nie...
cam ner entah aku leh nk klik OK kt info tu...
slalu kalu aku tau cite tu kartun,,,
aku mmg jarang la nk klik OK kt info tu...
smbl bekfas dok la dpn tv layan cite nie..
wahhhhhhhhhhh,,,,,,,not bad la muvie nie...
best!!!
so,,,kalu sesapa yg teringin nk nengok cite nie cuba lah download
or beli dvd nyerrrr or pinjam jer kt membe2...
kat aku uols xleh nk pinjam ye coz aku pun xbeli lagi dvd nyer..
hahahaaaaaaaaaaaaa

muvie nie sesuai utk tontonan smua peringkat umur...
nie sinopsis cite Princess Charm School...


 
Blair selalu mengira dirinya hanyalah
gadis biasa yang hidup
dalam kesederhanaan
bersama ibu angkat dan adiknya.
Tapi semua itu berubah
ketika ia memenangi
 kontes Lady Royal dan masuk
ke Princess Charm School.
Di sekolah itu Blair belajar untuk
berjalan, berbicara,
dan bersikap seperti putri.
 Lebih dari itu,
di Princess Charm School pula Blair
mengetahui siapa dirinya
sebenarnya
dan mengapa ada guru
yang ingin menyingkirkannya!


selebihnyerrr uols nengok la sndr ye...
kena tgk baru la ada rasa feel nyerr...
feel nyer bercampur2 la...
suka,,,gembira,,,marah,,,geram
smua nyerr ada.....
(^_*)
bila dh ada cite2 barbie nie,,,
kompen2 la akan ada patung2 yg akan d keluarkan
m'ikut watak2 spt dlm
muvie2 yg famous...muvie2 yg dpt sambutan...
hurrrmmmmmm,,,shantek lak aku nengok...
buat tabiat dh la aku nie......
hadoiiyaiiiiiiiii......






ok la uols,,,ke'ngatok'kan aku dh paras ok dh nie...
so,,,leh la fokus 100% pd keja skrg....
selamat menonton ye!!!
PEACE YO

No comments:

Post a Comment