Monday 5 March 2012

Futsal WOW

26.02.2012 1st tournemant team futsal
join pertandingan terbuka.....
dan aku pertama kali join Futsal WOW nie...
tahun lpas aku x join...
games nie aku ngan team main ari ahad...
sehari sblm xtvt bowling....
cuaca time nie tersgt la panas...
mulut aku nie xabis2 dok
kuar ayat "abis la kulit aku"
besa la,,,kulit 'lama' pun xpulih 100% lagi...
sib bek main 2x jer...
sbb nyerr we all kalah peringkat kumpulan...

d sbb'n games nie la,,sakit lama makin sakit..
masa 1st games tu pihak lawan hentam
kt dada aku....
semput aku d buat nyerrr.....
nie mood nk main pun xberapa nk ada...
memikir'n sakit nie......
team lak ajak main....
agak sedih bila aku cuba xmain 'skjp'
oghang slh fhm lak...
xpela,,,mgkn oghang ingat aku ngada2 kan....
tapi bila d pk2 kan blk,,,,
kalu aku sakit2 sok yg nk menanggung nyerrr
aku kan......
errrrmmmmmm.......so,,KOGHANG PK LA SENDIRI
situasi aku...
so,,,aku layan kan jer la....
main jer la...
REDAH JER!!!!

xpela,,,time training aku mmg nk join doghang...
sama2 ajar dak2 baghu...
time training bkn ada oghang nk hentam aku pun kan....
cuma bila tournemant nie aku agak 'takut' ckit jer la...
harap nyerrr thn nie aku kuat semangat utk xjoin games2 lain..
+
+
+
+
+
+

nie gambo2 yg bkn aku snap tp
ellis yg snap...
hehe...
aku cilokk pic nie dari dia...
coz aku xbwk kamera time games nie....
tenkiu derr...
so,,,layaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn











 PEACE YO!!



 ala,,,kecik...sama lak dgn present besday ko...
errrmmmm.........












 nape nie???





 serupa tp xsama...























abissssss suda..........
tunggu games len pulak.........
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



2 comments:

  1. MERIAH GILER TEAM KORANG...BAJU KALERFUL...

    ReplyDelete
  2. besa2 jer sue...bagi pendedahan kt dak2 baru suasana games.......PINK kaler....ddak2 nie nk warna tu...zie 4llow jer!!!!!

    ReplyDelete