Friday 16 March 2012

More..more...and more....

Yehuuuuuuuuu!!!!! suka..suka..suka...
(^_^) cenyuuummmmm smpai telinga...
hobi terbaru yg sgt menggilakan diri aku...
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dpt lagi bungkusan.....
jeng jeng jeng
apakah itu???

 mesti uols dh tahu kan....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
MAGNET la
hehe
gila punya hobi kan.....
akan ada lagi yg nak dtg tau...
coming soon my collection magnet...


 bila la dpt g cnie kan....

 kalu kt ITALI aku teringin nk g Rome ngan Venice




my aunty dh bersora dh...
katanyerr
byk sgt pun buat semak jer kt peti tu...
mslh nyerr aku nengok kt peti aku tu
xsemak pun..
cantik...smart...and kemas ada laaa..
hehe
mana ader aku letak pun...
yg ada pun 2....3 magnet jer...
yg len smua dh msk bekas...
aku simpan...

tgh pk2 nk do something wif my collection tu...
xpe2,,,biar dulu dlm box tu...
xla berabuk...
yg penting xpecah akibat
kanak2 yg suka main benda alah tu...
yg best last week
my kezen story psl magnet kt umah dia...
aku nengok dh smpai ke bwh...
kompen2 la anak dia leh capai...
she told me,,dia ugut anak2 dia dgn
MAK dia...
anak2 kezen aku pggl nenek dia
MAK
terikut dgn panggilan kezen2 aku..
hahahaaaaa....
then,,,terus anak2 dia xusik magnet tu...
good3...
kezen aku ckp kt anak dia,,
kalu doghang main nati MAK marah...
sgt kelakar bila dgr cite kezen aku pasal
anak dia si Sara tu...
Sara bgtau kt adik laki dia
ayat yg sama yg ibu dia bgtau kt dia...
adik laki dia pun baguiihhh...
dengaq jer ayat MAK
terussssss xjadi main...
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa...

aku tgh mencari tmpt
yg leh aku tempah khas magnet
utk aku sndr...
ingat nk buat ada nama aku.....
errrmmmmm.........
kt maner errkkkkkk....
penah gk terpk...
buat jer nama then
lekat la magnet kt blkg tu nati..
bijak kannnnn idea aku...
akan aku usahakan nati...
if jadik aku buat mcm tu,,,
aku akan buat utk my kezen jgk nati...
mesti dia sukaaaaaaaaaaaaaaaa
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


p/s : Rugi nyerr dulu aku xbeli magnet kan....satu pun aku ssh nk beli dulu coz xberapa minat...aku lbh suka bergambo dr beli souviner2 nie...lgpun dulu magnet nie mahal....1 jer dh berapa dh harga nyerr...kalu dulu aku beli,,kompen dh berkotak2 koleksi aku kan..kan..kan.....sbb dulu2 aku rajin berjalan2...hehe.....errmmm,,,lpas nie kalu aku g memana mmg kompen la magnet dulu yg aku cari...then,,,akan ada benda lain gk aku rembat utk kenangan......yela,,,bkn senang nk dtg or jalan2 kt tmpt yg kita g tu kan....makin ber+ la koleksi aku...Yeehuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......abis la kopak $$$$ aku......hahahaaaaaaaaaaaaaaa






No comments:

Post a Comment