Wednesday 28 March 2012

Rain + Cold = zzZzz

Alhamdulillah masih bernyawa lagi jasad nie...
agak kelewatan bgn aku r nie...
so,,,kelam kabut la bersiap2...
slalu kul 7 aku dh kuar umah
td kuar kul 7.10...
haaaaaa,,,mesti uols ckp
'alaaaa,,,10min jer'...
10min tu larrrr yg leh buat aku kelewatan smpai ofis tau...
coz,,,time 2 agak bz dgn dak2 sekolah...
byk keta yg b'henti d tepi jln...
jalan pun jadi sesak ckit la...
tambah2 lak pagi nie hujan...
lagi la,,,byk keta yg parking kt tepi2
jalan anto anak2 g sekolah......

aku xsuka nk smpai ofis dlm keadaan tergesa2 nk kejar punch...
sbb tu,,w'pun umah dkt aku lbh suka dtg awal...
bila dtg awal,,,aku xkelam kabut...
aku leh santai2....
now,,aku smpai jer ofis terus g cafe tapau mknn...
mls pulak nk turun 2x kan.....
dulu,,,bila smpai ofis jer
aku g punch dulu...
but skrg aku trs g tapau bekfas dulu
baghu la aku g punch...
that Y,,,aku xmo dlm keadaan kelamkabut...
how ur day 2day???
Wednesday Blues ke??
almaklum la hujan nie....
best kalu tidoq kan....
hahaaaaaaaaa........
bila ujan nie,,,mcm2 feeling datang kan...
hope ur feeling yg baik2 jer la ye...
just like me now,,,bila time mcm nie
i wish my parent here wif me...
miss them so much...



hey uols...
apa menu bekfas uols pagi nie???
cer uols citer ckit...
aku r nie amek menu lain dr kebiasaan...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,apakah menu aku tu??
jeng......jeng......jeng.........

bubur nasi
lagi sodap kalu ada lobak masin...
but tadik xdak lak lobak masin nyerr...
so,,,aku amek teloq masin jer la...


pagi tadi smpai jer cafe
mcm biasa aku akan usha2
apa yg aku nk bekfas r nie...
then,,,t'nmpk lak bubur nasi nie...
hurrrrrmmmmmm,,,aku terus jer la amek...
mls nk pk2 pjg dh...
memandang'n ms kt umah td
dh pk menu bekfas r nie
xleh nk amek yg pedas2
coz ULSER aku dh makin sakittttttt.....
bila amek yg pedas2
kesakitan itu men'spoil'n mood aku nk mkn.....
terpaksa la aku kena 'berpantang' kjp
dr menu2 pedas........
huuuuuuuuuuuuuuuuuu
apalagi,,,,,,moh ler kita bekfas.......
jap lagi dh kena buat keja......
selamat menjamu selera ye uols....
(^_*) PEACE YO!!!



p/s : wish uols have a great day 2day......daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment