Saturday 15 September 2012

Views during the afternoon

Nyaris-nyaris aku nk cancelled
plan aku nk jogging ptg nie..
gara-gara ari hujan...
nyaman benor dpt tido kan
di kala ari sejuk2 nie...
 
tapi aty kata MAHU
maka nyerr,,,bergerak la aku meneruskan
plan aku tu....
Someone roger aku 
if aku nk join skali jogging kt ctu...
of course la nak kan...
mmg aku dh set time petang
aku nk jogging kt ctu...
trek dia mencabar ckit.
mencabar sbb berbukit..
penat wooooo
kaki pun dh sakit2 nie
(sajer nk psiko uols)
yg best nyerr lagi
kt ctu view sgt shantekkk...
  
aku tggu my frenz kt ctu..
bila dh smpai baru aku start jogging
walaupun time jogging tu 
aku x jogging sama2..
rentak larian we all xsama..
my frenz suh jer aku lari jer
xpayah tunggu...
hihi
aku tunggu dia kt tmpt 
we all start lari td..
mmg gitu la rutin we all
setiap kali we all jogging sesama..

cer uols teka kt mana
tmpt aku jogging nie..
kt tmpt nie pun
bole utk uols beriadah dgn family...
ada jer family2 drg bwk 
anak2 main kt ctu...
 
 








 luas kan


Bunga Kertas ala bonsai
 

 sunset
 

 

No comments:

Post a Comment