Monday 24 September 2012

Pusat Transformasi Bandar (UTC)

Hari Sabtu baru2 nie
ada Pelancaran UTC kt Puduraya..
mula2 aku malas nk g
hingga la saat akhir (jumaat ptg)
baru plan nk g cna..
itupun dengar kata dpt CTR (cuti tanpa rekod)
bila smua dengar dpt CTR
rmai la yg nk g
last2 pagi tu aku berdua jer
dgn dak opiz aku nie
kuikuikuii
 
 
naik train kul 7.40pg
smpai cna dlm kul 8.00pg mcm tu la..
pastu lepak kt tepi stage
nengok gelagat kwn2
dr MOF yg jadik urusetia..
smart gk uniform drg
sementara nk tggu PM dtg
group koir menyanyi dulu..
 
 
kul 9.30pg mcm tu
PM smpai..
then,,koir menyanyi lagu apa entah (xingat)
bacaan doa
ucapan Datuk Bandar Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
last ucapan dari PM
 
 
lpas PM rasmi jer aku dgn membe aku
g cari cc aku..
weeeeeeee,,,dpt lagi gift
rmai yg xdtg kan
so,,ada lbh extra la..
 
 
mula2 kata program tu smpai kul 3ptg
we all lpas PM rasmikan jer
UTC tu
dlm kul 10.30pg
we all balikkkkkk
xlama pun kt ctu..
xsmpai separuh ari kan
tp dpt claim CTR
hahahhaaaaaaaaa
(sbrnya kompius nie,,betoi ka dpt CTR??)
 
we all xtunggu pun
artis jemputan buat show..
 
 
 
 
p/s : pic xclear sbb kamera xcanggih..hihi
 

 

Group Koir
 

standby PM nk smpai dh
 

 
 
atas : bacaan doa
bawah: Datuk Bandar W.P.KL
 

antara yg hadir
(t'msk la dgn tukang yg amik gambo nie..yg len aku xsnap gambo)
 

naik pengangkutan awam jer..
senang...cepat..pantas..
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment