Thursday 20 September 2012

Lambaian Kasih

Semalam aku & beberapa org
dari opiz aku menghadiri
Majlis Perpisahan utk mantan KSP aku..
mula2 aku xtau pun majlis tu
PM & his wife ada skali..
ms kt dlm dewan tu baru aku tau..
'ehhh,,,PM pun ada'
aku tau pun sbb baca aturcara majlis..
 
dalam memo menyatakan
we all kena pkai baju Batik or Tertib..
sungguh la aku kemalasan nk iron..
dh tu kena iron 2 pasang lak tu..
utk mlm tadi & utk hari nie..
hari nie kan hari khamis..
kena la pkai baju batik.
 
aku masuk dewan awal gak..
time tu dewan xpenuh lagi..
nice decoration
Tema Merah
kebanyakan tetamu yg hadir
bos2 besar & pegawai2..
so,,mcm besa aku nie suka memerhati
gelagat org..
hihi
 
utk kali kedua dlm tmpoh seminggu nie
bersua lagi dgn PM..
ari selasa r tu bersua utk jamuan raya kementerian aku..
smlm bersua utk majlis perpisahan mantan KSP aku.
sepanjang majlis tu
we all d layan oleh pelayan..
nice!!
xpyh bangun2 berebut2 ye..
duduk kt tmpt diam2
tggu jer org layan..
 
makanan yg disajikan semuanya
sedap2..
yg kelakornya
we all makan x henti2..
terus jer makan
dr 1 menu ke 1 menu..
bukan sbb kuat melantak ye..
tapi mmg gitu ler mlm td..
makan makan & makan
menu kt depan mata dh ada
kt blkg tu pun ada lg..
(yg blkg pelayan akan bawakan lpas kita mkn menu utama)
terbaikk laaaaaa
smpai ketat perut d buatnya..
alhamdulillah rezeki..
dh suda mkn juadah kt meja
aku mtk laksa lak kt pelayan
'adik nk laksa 2'
(1 tu utk membe aku laaaaaaaa)
weeeeeeeeeeeeeeeee
my feveret tu
 
pendek cite dari menu utama
hingga ke dessert
mmg sedap la..
cukup rasa smuanya..
 
moh nengok ckit pic2
yg smpt aku amek..
 tp xbyk la aku snap
sbbnyerr terlalu menikmati juadah
smpai x smpt nk amek gambo..
lgpun kelakuan kena jaga la mlm td
bos2 rmai kut..
kang xpasai2 org kata aku 'peeeerak' semcm kut..
wakakakaaaaaaaaaa
 
 
 
 
~ suasana dlm dewan ~
 
 
 


we choose tmpt kt blkg sblh tepi
blkg we all meja media..


 
~ Tentatif ~

banyak giler kan....
xmakan pun smua...
perut full
 
 cak
 

 
~ makan time~
 


 
p/s : nie sebhgn menu yg aku sempat snap..
yg lain xsmpt nk amek..
 

jejaka2 yg melayan we all mlm td
 
smbl makan menikmati persembahan dr ASWARA
 
 
 
~ ucapan PM ~
 
 
 
 
~ ucapan mantan KSP ~
 


 
 
sebelum bersurai
persembahan penutup dari
team LHDN
Dikir Barat moden punya..
 

 
aku ader amek video time
dorang berdikir nie
tapi xleh upload lak..
huhu
 
 



No comments:

Post a Comment