Thursday 29 December 2011

Submit time!!

Errrmmmmm,,,,,,ari nie aku
bz nk submit opsyen persaraan...
memandangkan SBPA tangguh sehingga 15 Januari
so,,terpaksa la nnti buat keja 2x...
xpela,,,nk buat mcm mana...
kalu ada perubahan gaji lg,,,aku gk dapat benefit...
Alhamdullilah,,,so far berjalan dgn lancar...
ada yg anto borang lengkap skali dgn borg SBPA
walaupun yg perlu d anto dulu hanyalah borang opsyen persaraan...
tapi aku lagi suka doghang anto yg lengkap...
aku leh key in terus maklumat kt dlm sistem..
xdak la aku buat keja 2x..
almaklum la,,,sistem nie kadang2 'laju' giler
smpai semput aku nk tunggu...
tekak pun dh mcm nk sakit dh nie...
dok tel oghang jer psl SBPA..
aku pulok dok peringat depa suh anto borang...
ishhkk3....xamek berat tul erkkk depa nie...
aku lak yg dok risau bagai dok tunggu depa anto borang nie...
bole jer aku nk buat xkisah...
sbbnyer servis depa kan...
ms depan sndr...
so,,,beringat sendiri la kan...
yg aku xmau nnti,,,bila aku buat kering jerrrrr....
ada lak kan jari telunjuk dok tala kt muka aku
kata aku x bgtau apa2 or ingat kan depa kan...
part tu la aku xberkenan tu...
org kalu xnk bertanggungjawab
gitu ler caranya......
xpasai2 aku lak yg kena kan.....
so,,,xpela,,,aku ingatkan smpai tarikh dute date nye...
telefon la berpuluh2 kali...
janji aku dh buat keja aku...
telefon lak tok say cakap la......
berdering jer...
but aku xkisah laaaaa
angkat jer...layan jer
coz bukan slalu pun kes2 mcm nie ada kan...
jarang2 beb berlaku...
so,,,secara xlangsungnya aku dpt gk ilmu baru psl perkhidmatan nie......

No comments:

Post a Comment