Friday 30 December 2011

Present dari unit lama

baghu berkesempatan aku nk papar'n present yg aku dpt dr unit lama...dh hampir 7 thn aku kt unit lama..
dari 1st masuk keja smpai la 01.01.2011 aku kt ctu..lama kan..byk dh perubahan yg dh berlaku kt ofis lama..pd kengkawan d ofis lama teruskan peningkatan keja erkk...
02.11.2011 bermula la kehidupan baru aku d unit baru...cabaran baru...ilmu baru...persekitaran baru...partner keja aku gk dh baru...d sebalik pertukaran keja baru nie,,ada KEBAIKAN & ada KEBURUKAN gak..KEBAIKAN bagus utk kerjaya baru aku...KEBURUKAN lak xbagus utk life personal aku...kesusahan yg aku hadapi sepjg bekerja d tmpt lama akan aku ingati supaya aku x hanyut dgn kesenangan d tmpt baru...okey2 dh melalut pulak dah....asal nyer nk cite pasai present je...xpe2 m'yelit ckit2 kisah d sebalik smua nie...

Tenkiu pada smua rakan2 keja d unit lama...Terima Kasih d atas tunjuk ajar sepjg kita bekerjasama...Halakan Ilmu,,makan minum aku erkkk...Maafkan segala salah silap samada secara fizikal @ rohani...







psssttttt.....nk m'yelit 1 gambaq...BATIK yg aku nk sgt beli,,akhirnya dapat gk yg ada batu2 tu...warna yg aku ssh nk dpt tu...tenkiu so much pd kawan aku tu...tolong belikan...(^_*)


shantekk kan..kan....



No comments:

Post a Comment