Friday 9 December 2011

Sayonara Dato Shuib..

09.12.2011 adalah tarikh t'akhir Dato aku bekerja....
esok secara rasminya Dato aku bersara..
Thanks a lot Dato atas sumbangan besar yg
Dato lakukan pd ofis nie...
Terlalu byk transformasi tlh berlaku
sepjg Dato b'khidmat d ofis nie...
Sehingga nama ofis nie b'kembang
ke arah yg +ve..
insyaALLAH kita bertemu lg d pdg GOLF
hahahahaaaaaa...
sayanora Dato ku....

ptg td,,,slps waktu rehat
we all buat 1 majlis perpisahan utk Dato aku..
jom usha2 sedutan yg berlaku d majlis persaraan Dato aku..


 Dikir Barat..best!! next time kawe join pulok errkkk..

show khas dr kump.PNP

3 Puteri nyanyi lagu 'Memori Tercipta'

 Putera lak nyanyi lagu 'Pergi'

 Sajak khas utk dato

show t'akhir Abe nyanyi lagu 'Kenangan Terindah' happening time nie..kitaoghang pun nyanyi gk..

 haaaaa,,,tgk tu...layan abis..

kat cnie la serahan tugas berlaku..betoi2 dpn tmpt aku..
Dato Shuib kpd Dato Azman

Punch card utk ari t'akhir p'khidmatan Dato..

staf lain m'yusuri kt ground floor nk b'salaman dgn Dato sblm meninggalkan ofis..



2 comments: