Sunday 11 December 2011

19 org anak??????

ramai nyer anak dia....sebenaqnya dia bakal melahir'n anak ke-20 tp anak tu meninggal dunia ketika usia kandungan cecah 19 minggu...mat salleh nie bila kehidupan depa lain dr yg lain,,mula la tv2 berebut2 nk bt show realiti...so,,keluarga nie pun x t'kecuali gk la...drg pun ada show realiti sndr '19 kids & counting'



oghang putih nie depa xkisah pun kalu life drg jd tontonan ramai....bkn family nie ja yg ada realiti sndr,,byk lg show realiti mcm nie kt cna...





Keeping Up The Kardashians nie reality tv yg aku suka...gilak tul drg nie smua..
dh byk dh rancangan reality family nie buat...abis 1 family bt show sndr..


Khole buat gak life dia ngan hubby dia...

nie Kim ngan Kourtney versi New York

nie Khole ngan Kourtney lak versi Miami

aku ikut citer reality depa nie drpd adik tiri depa 2 org yg kecik tu dr kecik smpai dh besor...la nie adik depa lak ikut jejak depa jd model...dahsyat tul...penangan nama Kardashian kena tempias kt adik tiri depa..


 Kylie Jenner

 Kendall Jenner

 semakin shantek wooo!!!

nie kakak2 tiri depa..Kim Kourtney Khole Kardashian

show nie pun aku 4llow gk..doghang nie kelakor..

p/s : ada lagik show lain yg aku xpaparkan...yg lain tu aku xberapa ikut & layan sgt...

No comments:

Post a Comment