Friday 9 December 2011

Giler Magnet lak!!!!

hobby baru aku skrg!!!!! kumpul magnet!!!
aku dh t'kena'jangkitan' dari kezen aku la nie...
sblm nie mmg aku kalu g cuti mana2 pun
slalu beli magnet...
cuma perasaan dl x 'sese-execited'
mcm skrg.....
skrg,,kalu g mana2...
benda alah tu yg aku cari smpai jumpaq......
kalu dh memborong tu,,,
xdak nya 1..2 ja aku beli...
1 kg aku beli'n skali...
nk bt mcm mn...
dh 1 kg kena penyakit nie...
so,,,aku borong ar tuk smua...

yg lawak nyer,,,setiap kali tel mak aku,,
setiap kali tu la mak aku dok peringat
aku,,,jgn lupa beli'n magnet...
penoh le magnet kt peti ais tu...
xtau nk letak mn dh pas2...
mau aku kena beli papan khas tuk
ltk magnet ja
nnti...


nie magnet kezen aku bagi...tq

haaa,,,nie magnet kt peti ais kezen aku...smua negara dia dh ada.
pantang dengaq kwn dia g b'cuti,,
mesti dia kirim suh beli magnet punya la...


No comments:

Post a Comment