Wednesday 21 November 2012

My Geng WEEDING

Bulan November 2012
adlh jemputan kawen yg paling
rmai aku terima
but xsmua jemputan tersebut aku dpt pi..
sorrrryyyyyyyyyy
 
 
10.11.2012 + 11.11.2012
2 org membe dr team futsal
mendirikan masjid..
same time same date
SHAHRIL + C-KIN
 
hnya majlis C-KIN sajer yg aku dpt hadiri..
ari sabtu tu (10.11.12) my kezen
ada majlis tunang..
so,, aku berada d majlis pertunangan
sepupu aku laaaaaaa..
but ptg tu aku 4llow membe yg lain
berangkat ke Cameron 4 majlis C-KIN..
 
 
perjalanan ke PERAK adlh ari jumaat after ofis hour..
we all gerak dlm 2 bijik keta jerr...
aku 1 keta dgn NOOROL AINI (NA)
1 keta lg KAY & the geng
(geng KAY tido kt kuala kangsar,, keta NA blk kg aku)
perancangan awal aku & NA dr Putrajaya
terus balik ke kg aku
but ms we all stop rest jp kt Tapah
we decide nk singgah KUALA KANGSAR jp
jumpa MR. SHAHRIL..
memandangkan aku xdpt hadir ke majlis dia
so,, dpt jumpa dia ms lpas nikah pun jadi la kan..
actually,, majlis persandingan SHAHRIL
same day dgn C-KIN..
so,, they decide nk pi majlis persandingan
SHAHRIL di sblh wife dia ari sabtu tu
then, ari ahad leh la pi majlis C-KIN lak..
(^_^)
 
moh ler nengok beberapa
keping gambo yg aku ada..
(gmbo kawen SHAHRIL xbyk ye..
aku amek dr koleksi geng2 yg leh g r tu)
 
+
+
+
 
 Hentian Tapah
 
 Nice view
berkabus
 


d umah SHAHRIL
 

lapooo yeee
 

 TQ pd family SHAHRIL
susah2 plk masakkan dinner
 
lepak kt luar umah
xtvt 'halau nyamuk'
 
 
+
+
+
 
WEEDING SHAHRIL
 


 
 
+
+
+
 
WEEDING C-KIN
 

majlis NIKAH





 
+
+
 
CANDID
 



 
 
11.11.2012
 




 


 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment