Friday 2 November 2012

Jemputan Nasi Minyak

Heyyyy uols...
Apa habaq???
hopefully,, smuanya sihat2 belaka yeeee..
agak lama aku xupdate blog..
well,, cbuk training sukan akhir tahun..
now,, i'm so so tired!!
my eye bag dh kelihatan blk..
xsukaaa!!!!!
 
uols perasan x kita nie dh nk abis tahun dh..
November dh menjengah tau!!
nextmonth the last month of 2012
cepatnyerrrrr!!!
cuti sekolah hjg tahun semakin hampir
bermakna byknya la
jemputan2 kawen yg aku terima..
 
bulan nie 10-11 nov 2012 menjadi
pilihan pasangan2 yg ingin mendirikan masjid..
date cantik kut..
the problem is aku xdpt la nk g
ke smua majlis jemputan tersebut
i'm so sory
tarikh bertindih la uols..
that date gk ada majlis kt kg aku
melibatkan sepupu aku..
 
nextweeknya 17.11.2012 pun
aku dpt jemputan gk
but also aku xdpt g jgk
coz sorg lg kezen aku nk lgsg pertunangan
so,, aku d jemput utk 4llow drg ke Johor..
 
 walaupun aku xdpt pegi ke smua
majlis kawen tu
aku doakan smuanya berjalan dgn lancar..
and also cuaca yg baik..
thank u so much coz sudi
invite aku ke majlis uols..
 
antara kad jemputan majlis kawen
yg aku terima
pada tarikh cantik nati..
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment