Thursday 18 October 2012

Should take it.....

Di kala aku semakin 'dewasa'
banyak perkara perlu di ambil berat..
dari sekecil2 hal hingga la ke sebesar2 hal..
 
kdg2 kita terlalu mengambil mudah
tentang sesuatu perkara...
but now we should take it seriously..
 
that what i want do right now
yesterday my ofismate suggest me
a product supplement..
what the???
 
 
 ala...uols pun tau kan
sbb mesti uols dh lama makan nie...
aku nie jer ketinggalan zaman tok kadok..
semalam,,membe bagi aku try dia punya pil..
besorrrrrrnyeeeeeeee..
siap kena makan depan membe aku tu lg..
lawakkksssss tul drg nie..
 
then,,we all berbual2 la..
ada yg cite kisah2 drg dulu..
drg penah amek tp dh stop sbb badan naik..
hihi..
ada yg msh maintain makan minyak ikan tu..
 
actually uols,, peningkatan berat badan tu
bergantung pd metabolisme msg2 sbnrnya..
ada yg makan tp steady jer berat dia kan..
ada yg mkn makin chubby2 lak kan..
ada yg makan berat dia jd ideal..
 
aku lak byk la bertanya soklan..
yg mana sesuai
yg mana ok
drg pun amek supplement nie,
brand yg berlainan...
ikut kesesuaian diri sndr..
yuppp,,,,,mmg byk brand pun kt luar cna..
now,, i should try which one product
suitable wif myself..
 
next entry aku share dgn uols
psl Manfaat Minyak Ikan Untuk Kesihatan ..
also i try to share bout Minyak Sayur jgk..
sehingga bertemu kembali
dengan izin-NYA..
insyaALLAH
 
 
 

No comments:

Post a Comment