Friday 4 January 2013

The Beginning Of The New Year 2013

Aloha!!!!!!!!!
daku kembali!!!!
lama nyer x berkarya kt my belog nie..
Now,, i'm back!!
 How r u guys???
wish uols Hepi New Year

what ur wishes??
ME??
my prayer to ALLAH,
I just want happiness and joy around me..
when the people around me happy,,
I also feel that happiness..


Sangat pantas masa bergerak kan..
Now we already in 2013..
we grow older
and our parents are also increasing age
(@_@)
may Allah bless our parents.


I actually felt like sharing some of the latest pictures
of the new year when I celebrate the day
dan jugak beberapa keping gambo aku
di penghujung tahun 2012..
almaklum laaaa dh lama x update belog kan..
so,, ada beberapa xtvt yg aku belom berkongsi dgn uols kat cnie.
there may be some pictures that uols had seen,
coz aku ader upload kt FB aku
xpela kan kan kan..
(^_*)
errrmmm,,, gambo thn lpas next entry la aku upload erkk..
hihi

+
+
+
+
+

NEW YEAR 2013
DATARAN PUTRAJAYA

 
colourfull kan kan!!!

 live concert
we all dok blkg ckit
so xnmpk la stage nyerr...
tgk kt skrin besor jer la..
artis2 nyerr smua best2..


so nice!!


my kezen + his family



+
+
+
+

Fireworks time!!!







p/s : i tried to upload the video but did not know why it can't.
huhu



lpas persembahan bunga api,,
we all lyn jp konsert kt ctu..
kejap jer pun sbb nk elak kesesakan lalulintas..
15min lpas tu we all gerak ke keta..
tgk la tu,, punya la jem..
so,, we all lepak dulu la smpai 'line clear'
hihi



No comments:

Post a Comment