Thursday 19 April 2012

Family Day - Port Dickson (Part 2)


oraitt!!! spt yg d janji'n
Part 2 family day aku
dh siap!!
xperlu kut aku nk corat coret pjg2...
coz kt entry part 1 pun aku dh 
cite secr terperinci la jgk kan...
entry nie
uols enjoy la nengok
pic2 hasil tangkapan oleh SUPERMAN we all...
koleksi dr kamera membe aku plk..
mcm2 aksi ada...
sgt menarik bg aku...
gelak soghang2 aku nengok gambo2 nie..
actually xsmua pic aku upload ye..
hnya yg t'pilih sj laa....
gilerrr nk upload smua...
byk tu!!!
so,,,kita layan la pic2 we all nie..


-aksi dalam bas-
bekfas dulu b4 gerak ke PD

teruja dpt nek bas...
1st time kut...
hehe

dh gerak dh smua nya...
xsabaq dh..

time nie aku dh zzZZzz..
ponat sgt...
drg snap pic aku tgh tido
tp aku xmau upload...
haha


-PD-


lepak2...rest2 smbl menikmati kejadian ALLAH swt..


please dont snap my pic!!!
kunun nyerr la...
haha

anak en.farudi nk lelap dh
acik amy dok ngacau lak...
smpai si shafiq tidoq dlm senyuman..
haha
t'jaga kjp si dia kena geletek..

xtahan dh...
trs lena...

kt PD otw ke hotel
ibu dgn si aliysa (maaf slh eja nama)nek bas..
syok abis dia..


-HOTEL-
Bayu Beach Resort,PD

tunggu kunci bilik..


-Pantai-


candid again...
i luv it..

kaki sapa plg SUCI..

meeting..meeting...gossipppp
haha
izzah : abg,,,izzah akan setia menanti abg..
hariz : izzah,,jgn tggu abg kt ctu...hitam nati!!!!

-aksi melompat-
suka aksi lompat2 nie..
tambah2 plk bila hasilnya sgt shantekkk!!!
weeeeee...
TQ superman...





kembali ke lobi hotel..
berkumpul d ctu sblm kembali semula ke pantai
utk acara sukaneka..




Ayaaaaaaaaaaa..........
hehe

penyerahan gelang getah m'ikut warna team msg2



-bermulalah acara sukaneka-
saksikanlah aksi2 we all
sepjg sukaneka ini berlangsung...




games 4 suami isteri

azie : sabaqqqqqq hubby...lum start lg...
ain : eeeeeee,,,time2 nie la kutu nk buat keja....

geng suri rumah
geng suria rumah...
haha
si suami lerrrr
also this games
Lambungan Kasih
suami isteri


penuh perasaan
hehe
errrmmmmmm,,,,,,,geram nyerrrr





cik amy tu bising kt aku...
katanya pic dia xbyk...
haaaaaaa,,,skrg dh byk kan...
hehe

-Kepit Bola-
games yg paling melucu'n bagi aku....
uols nengok lerr sndr aksi2 we all errrkkk...
mcm2 gaya ada..

N : dh rupa cam kanggaroo dh nie...
a.din : nek kebayan versi boy








pecah!!
kena amek lain & mula dr awal blk....





-Isi air m'guna'n straw-
aksi we all ms games
dh d tyg kt entry Part 1...
Part 2 just aksi2 we all wif team
b4 games..





jgn minum air tu suda ye...
air paip tu..


-Tarik Tali-
 master




-Bola Tampar-





apa laaaaaa yg melgelikan aty cik amy tu ye...


-Dinner Time-



salah soghang speaker...

 ucapan dari Bos

ucapan dr CC


 gelagat d malam ari


mcm besa la...
posing time!!




-aksi d pantai-

PEACE from me






new experience...
best sgt!!!!!!
w'pun benda alah tu buat aku cuak...
giler la...



-Banana Boat-


lama nyerrrrrrrr,,,doghang nie....
jatuh kt tgh laut ker???
 Spa time!!!
pasrah jer kanak2 tu jadik model...
hehe

 mcm2 gaya aksi doghang 'tumbang'
punya lama tggu doghang kembali
d hadapan we all...
rupa2nya ada kisah d sblk kelambatan doghang...
yg nie kali ke 3 doghang 'tumbang'



 muka oghang syok jatuh laut..



-menari time!!-









-balik suda-
 tanda kenangan we all kt resort nie..


 masa pegi dok ngan org len..
blk dok ngan org len...
gossipppp time!!!
haha

 kata2 penutup dr leader of trip



aku ngatok suda......




abis sudaaaaaaa.......
thanks pd kengkawan yg sudi
share pic utk blog aku nie....


No comments:

Post a Comment