Saturday 28 April 2012

The End of April

Helloooooooooooooooo.......
Assalam uols.....
apa habaq???
lamo aku 'cuti' from my blog nie...
bkn xdak cite nk story,,,
cuma xberkesempatan sggh la
nk m'hadap monitor nie
update my blog...
BZ sungguh!!!!!!!!!!!!

sedaq x sedaq dh hampir p'hjg bulan APril..
azam 2012 uols dh t'capai ke lum???
haku??? not 100% tercapai
but i'm so thankful to ALLAH
atas apa yg tlh DIA berikan padaku setakat ini...
melihat pd my schedule,,,
thn 2012 nie
byk plan nk g bercuti..
CUTI-CUTI MALAYSIA...
jarang benor aku g holiday...
cuti tahunan aku pun slalu berlebihan..
thn nie nk cuba spend cuti tu
buat xtvt bersama family...
2 days ago,,aku bwk family aku
bercuti kt GOLD COAST..
bersama2 dgn family kezen2 aku & also my aunt..
xla rmai sgt yg join..
but another trip
m be more family can join our trip..
percutian yg lpas akan aku update nati...
xjanji ye bila...
lmbt or cepat aku akan update
after aku dpt all the picture from my kezen
ocayyy!!

entry kali nie just nk smbg2 kosong ja dgn uols..
almaklum mesti uols ternati2 
aku update cite t'baru
kt blog aku nie kan...
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
(cewahhhh,,perasan sggh..entah2 xdak sapa pun yg jenguk blog aku nie)
haaaaaaa,,xkisah la kan...


tinggal beberapa ari jer lagi
bulan May nk datang...
kejap jer kan...


pejam celik pejam celik
dh nk abis dh bulan april..
sgt pantas...
masa mmg xmenunggu kita...
seharusnya kita memecut mengejar masa skrg!!
weeeeeeeeeeeeeee,,,
pecut selaju yg bole
m'galahkan kelajuan F1 punya kereta...
errrmmmmmmmmmm
smpai aku sndr pun xsedaq
masa tlh berlalu dgn pantasnya..
so,,i need to wake up myself
b4 aku terlambat..
hehe
bulan May bulan yg sgt special utk our MOM
right!!!
MOTHER DAY


ada sesetgh ckp,,bkn bln May jer la kita patut
sambut,,kita patut sambut setiap ari...
Yupppppp,,,totally agreed..
but xsalahkan kita set 1 day in year
kita iktiraf ari utk IBU kita...
pengorbanan seorg IBU xda tolak banding nyer..
 
so,,they set day of May 
time 4 we celebrate our MOM day..
spt uols,,aku jgk memasang hajat jgk..
when aku call my mom b4 we go on vacation,,
asked her what present she want this year??
my mom said,,this vacation already 
perfectly dequate as a Mothers Day gift..
trs aku ckp,,itu lain..
hadiah nie lain laaaaaaa....
pada aku senang kalu aku tnya trs pd my mom 
apa benda yg dia nak...
drpd aku beli something
yg xkena dgn citarasa dia kan..
mmg la mak kita hargai apa yg kita berikan 
tp aku slalu berpk ttg keinginan lain 
yg mak aku nak tp dia blm dpt..
so far xdak plk la mak aku mtk 
yg menjangkaui kemampuan aku...
hehe...
seorg IBU xkan penah mahu membebankan
anak2nya dgn hal2 mengarut kan...
they always nak kita bahagia..
kita bahagia mak kita pun bahagia kan...
w'pun xsmua ibu mcm tu la..
ada gk la ibu2 nie yg jenis xtau nk pk
demi kebahagiaan anak2..
dlm kes mcm nie,,sbg anak kita berdoa 
byk2 pada ALLAH..
ALLAH Maha Mengetahui..
Ibu tetap Ibu...
kita xbole nk menafikan status dia..
smpai akhirat pun IBU tetap IBU...

so uols...
what plan uols 2 Mother day???
hope uols have a great day that day ya!!!
(^_^)
c u next entry occay!!!
Luv yaaa...
PEACE


No comments:

Post a Comment