Friday 24 February 2012

What's up dude!!!!

heyyy uols........
how ur day 2day????
ok????
me,,,,very2 not okay...
haha......
WHY????
kaki...bdn aku tersgt la sakit.......
it's b'coz last wednesday
aku ngan my team ada training + friendly...
perrrghhhhhh,,,,that day,,,mmg aku pancit...semput gilerrr...
tapi aku cover baeekkkkkkkk punya....
xkan nk tunjuk kt anak2 buah kan.......
setelah sekian lama aku xjoin doghang....
atas pujukan seseorg,,,
so,,aku turun n join them training also join friendly
that night.......
pengurus aku n konco2 nyerrr men'train'kan we all
agak KERAS dr ari2 biasa....
slalu nyerrr doghang nie bila trn training akan mengelatt...
besa la kan....
so,,,bila r tu,,,pengurus suh buat & serius training...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,,amek kauuuuuuu.....
smua 'jatuh sakit'.......
yg aku nie dh tentu dh la 'kesakitan'...
errmmmmmmmm,,,alasan yg slalu dgr...
xbole la...susah la...
kalu slalu bg alasan mcm tu smpai bila pun xpandai...
aku pun xpandai...
tp listen apa yg d ajar...
faham apa yg d ajar...
tnya andai xtahu...
jgn bila org tnya uols diam....
so,,,apa pun xbole la........
penat tu mmg la penat...
sapa xpenat...
aku nie lagi la kesihatan aku xm'izinkan...
but kalu aku sggp risiko'n kesihatan seumur hidup aku utk uols...
xkan uols xleh nk support or tjk sedikit semangat
kt aku.......
tapi sblk nyerr yg berlaku...
mtk aku turun...
bila aku xturun tanya nape aku xtrn...
bila dh turun aku lantang bersuara...
bunyikkk pulak kt blkg2...
kan aku dh ckp,,,face to face......
so,,,sememangnya aku SENTAP ari tu.....
tapi aku STEADY'n diri aku jer la...
be profesional la beb......

time training r tu.......
ada yg muntah2....kaki kejang.....nk t'kulai pun ada........
pd yg muntah2 aku explain kt doghang situation yg sebenaq...
that good 4 them andai doghang muntah2 4 training yg agak xberapa nk keras sgt tu...
tu tndanyaaa body n otot sdg membina fitness n fitt ur body...
if,,buat slalu...no more muntah2..
believe me......(^_*)
pada yg cpt sgt give up or pancit...
take ur challenge...cabar diri sendiri sbnr nyaaaaa.....
penat tu perkara biasa......
nama pun b'sukan kan.....
tapi cer tnya pd diri apa sbb penat......
errmmmmm,,,ini jwpn nyerrr....
uols xda FITNESS...
bila kita penat mental kena kuat...
bila mental lemah konpem2 body trs down....
byk'n jogging then berselang seli dgn speed...
bila buat slalu,,,bdn jadikk ringan....
time jogging tu jgkkk kena tahu cara betul b'nafas...
baru la xpancit beb.......
aku pun pancit r tu....
tp sbb uols aku tutup kelemahan aku ckit...
kalu aku down ofkos uols akan mencontohi apa yg aku buat...
so,,,ofkos aku kena bagi yg terbaikk w'pun aku
xterbaik pun...........

tu diaaaaaaaaaaa....amek kauuuuuu...
melalut panjang dh...........
hahahaaaaaaaaa....
tu la punca kaki n body aku kesakitan sbnr nyaaaaaaa....
tp aku dh biasa dgn kesakitan nie...
this week xberkesempatan la nk lyn2 tenet2 nie...
that Y aku xberapa nk update blog or FB...
haaaaaaaa,,,cite psl FB kan...
actually r nie sepatut nyerrrrrrr aku kena off account aku tu...
ada mslh teknikal...
so,,,utk settle'n mslh teknikaltu,,,
aku  d saran'n utk off FB bt sementara waktu...
hadoiiiyaiiiiiiiiii....
tp aku xdpt lak nk off r nie spt yg d rancang'n....
ada something yg xsettle lagi kt FB tu.......
so,,,andai tetiba xnmpk dh profile aku tu...
mean aku dh off la tu.......
aku tutup utk sementara jer.........
bukan selama nyerrrrr...........

errmmmmmm,,,,,ok la uols...
xleh nk coret2 byk2 la........
mcm2 dlm pala otak nie
keja yg nk buat....
penat laaaaaaaaaaa...........
nk cari kerusi urut nie..........
kasi rileks 1 bdn......
salam JUMAAT uols...
(^_*)
daaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment